Turistička organizacija Srbije (TOS) označila je zvaničan početak turističke kampanje Lifestyle Serbia, objavljivanjem snimljenog materijala. Promocija turizma Srbije u 2014. godini biće, kako je najavljeno, usmerena ka mladima. Kampanja "Lifestyle Serbia" je snimana dva meseca na 12 destinacija u Srbiji, trajaće 10 meseci i prikazuje 120 mladih ljudi u zemlji, koji su u toku sa svetskim trendovima, ali koji poštuju svoju tradiciju i kulturno nasleđe, i koji će pokazati šta je za njih stil života u Srbiji. Projekat je koncipiran sa ciljem da pokaže Srbiju mladim ljudima iz celog sveta kao prijemčivu destinaciju, prikazujući srpsku kreativnost, inovativnost, zabavu, gastronomiju i aktivan odmor u našoj zemlji. U pitanju je onlajn kampanja koja će koristiti društvene mreže, kako bi mladima približila turističku ponudu zemlje i animirala ih da se uključe u zajedničke aktivnosti na Facebook-u, Instagram-u i Twitter-u i promovišu lepote Srbije, čime će privući turiste.
Turistička organizacija Srbije (TOS) označila je zvaničan početak turističke kampanje Lifestyle Serbia, objavljivanjem snimljenog materijala.
Promocija turizma Srbije u 2014. godini biće, kako je najavljeno, usmerena ka mladima.
Kampanja "Lifestyle Serbia" je snimana dva meseca na 12 destinacija u Srbiji, trajaće 10 meseci i prikazuje 120 mladih ljudi u zemlji, koji su u toku sa svetskim trendovima, ali koji poštuju svoju tradiciju i kulturno nasleđe, i koji će pokazati šta je za njih stil života u Srbiji.
Projekat je koncipiran sa ciljem da pokaže Srbiju mladim ljudima iz celog sveta kao prijemčivu destinaciju, prikazujući srpsku kreativnost, inovativnost, zabavu, gastronomiju i aktivan odmor u našoj zemlji.
U pitanju je onlajn kampanja koja će koristiti društvene mreže, kako bi mladima približila turističku ponudu zemlje i animirala ih da se uključe u zajedničke aktivnosti na Facebook-u, Instagram-u i Twitter-u i promovišu lepote Srbije, čime će privući turiste.
Biće pripremljen i blog, koji će na sajtu Lifestyle.serbia.travel objavljivati reportaže o različitim destinacijama širom Srbije, sa zanimljivim pričama i predlozima za putovanja.
Kampanjom je obuhvaćena cela zemlja, a u prvoj fazi akcenat je na savremenoj Srbiji i njenim lepotama, od Subotice preko Beograda, do Zlatibora i Niša. Biće prikazani mladi koji uživaju u stvarima koje im nudi to podneblje i zbog kojih veliki broj turista i dolazi u Srbiju svake godine.
TOS je pozvao sve zainteresovane da učestvuju u kampanji, tako što će uz hashtag #lifestyleserbia, deliti svoje slike na Instagramu, a istovremeno će moći da pošalju zanimljive fotografije i tekstove u kojima se promovišu gradovi i omiljena mesta u Srbiji, od kojih će izabrani biti i objavljeni.