Nakon što je Slovenski državni holding prošle godine prodao Adria Airways za 100.000 eura i dokapitalizirao ga s nešto više od tri milijuna eura, aviokompanija i dalje ima problema. Njemački 4K Invest, koji očigledno ne pronalazi pravu strategiju kojom bi preokrenuo smjer poslovanja u kompaniji, prodao je jedno od posljednjih Adrijinih dobara - svoj brend. Ovim je dobio nešto novca i vremena. Adria je pretprošlu godinu završila sa neto gubitkom od devet milijuna eura, a prošle godine sa više od tri milijuna eura neto dobiti. Ali, to nije rezultat značajnijeg poslovanja, već prodaje brenda, za koji će kupac godišnje plaćati stotine tisuća eura licencine godišnje. Ko je kupac trgovačkog znaka nije poznato jer Adria ne odgovara na pitanja o tome.
Nakon što je Slovenski državni holding prošle godine prodao Adria Airways za 100.000 eura i dokapitalizirao ga s nešto više od tri milijuna eura, aviokompanija i dalje ima problema, izvještava RTV Slovenije.
Njemački 4K Invest, koji očigledno ne pronalazi pravu strategiju kojom bi preokrenuo smjer poslovanja u kompaniji, prodao je jedno od posljednjih Adrijinih dobara - svoj brend. Ovim je dobio nešto novca i vremena.
Adria je pretprošlu godinu završila sa neto gubitkom od devet milijuna eura, a prošle godine sa više od tri milijuna eura neto dobiti. Ali, to nije rezultat značajnijeg poslovanja, već prodaje brenda, za koji će kupac godišnje plaćati stotine tisuća eura licencine godišnje.
Ko je kupac trgovačkog znaka nije poznato jer Adria ne odgovara na pitanja o tome.