"Međunarodna zračna luka Mostar u pregovorima je s tri niskotarifne aviokompanije o uspostavi letova za Mostar, a u slučaju pozitivnog ishoda dolazak ovih kompanija može se očekivati 2024. godine, kazao je direktor mostarskog aerodroma Marko Đuzel.
- Mi smo u
pregovorima s dvije, odnosno s današnjim danom s tri niskotarifne
kompanije, imena sada ne mogu otkrivati, ali u slučaju pozitivnog ishoda
tih pregovora možemo ih očekivati iduće godine. Ako ne uspijemo u tome
okrenut ćemo se ovim tržištima i proširenju kapaciteta, kao što je
naprimjer plan da pokušamo otvoriti i Rim, ali i dodatne destinacije u
Italiji. Težnja nam je pokušati vratiti poljsko tržište koje je
izgubljeno prije nekoliko mjeseci, a bilo nam je izrazito značajno”,
izjavio je direktor mostarskog aerodroma Marko Đuzel u emisiji Dobar dan
Mostar, koju producira mostarska gradska uprava. Đuzel se osvrnuo i na redovnu zračnu liniju Mostar - Zagreb, čiji su
prvi rezultati, po njegovim riječima, zadovoljavajući, kao i na letove
za Forli i Foggiu. - S obzirom da smo dosta kasno krenuli u marketing i prodaju karata,
trenutni odaziv je izrazito dobar. Zadnji avion iz Zagreba došao je s 40
putnika, otišao s 32 što je konstantno povećanje tako da se nadamo da
će do kraja godine doseći taj svoj neki maksimum. Što se tiče Forlija,
linije su dva puta sedmično, imaju svoju aplikaciju Aeroitalia na kojoj
se može kupiti karta, a od 3. juna imamo i let za Foggiu koja će također
ići dva puta sedmično, kazao je Đuzel. Kada su u pitanju druge evropske destinacije, naveo je kako cijena karata neće značajno prelaziti 200 eura. - Preko leta za Zagreb mostarski aerodrom ima poveznicu s 25
evropskih destinacija, a neke od njih su Copenhagen, Bruxelles,
Amsterdam, Frankfurt, Zurich i tako dalje. S minimalnim čekanjem i
konekcijama u Zagrebu iz Mostara možete putovati u cijelu Evropu s
nekakvim prihvatljivim cijenama karata, tako da ni jedna cijena karte
neće preći 200 eura kada je riječ o evropskim destinacijama, kazao je
Đuzel. Direktor Međunarodne zračne luke Mostar naveo je kako su prvotno
planirana dva termina letova na liniji Mostar - Zagreb nedovoljna. - Raspon između prvog i drugog leta sedmično bio je prevelik pa smo
se odlučili za treću rotaciju. Avion dolazi četvrtkom navečer u 12 sati i
vraća se u petak ujutro za Zagreb, nedjeljom navečer slijeće u isto
vrijeme, a ide nazad u ponedjeljak ujutro, te dolazi srijedom u 12.20, a
za Zagreb leti u 13 sati. Mislim da je ovo prvenstveno bolja opcija za
poslovne ljude, profesore i doktore koji ovdje rade. Idealno bi bilo
kada bismo uveli još jedan let, a to ćemo nastojati realizirati u
dogledno vrijeme, kazao je Đuzel. U Zračnoj luci poboljšani su uvjeti postavljanjem moderne procedure slijetanja. - Mostarski aerodrom dugi niz godina nije imao sve uvjete za ozbiljne
letove, prvenstveno kada govorimo o niskotarifnim kompanijama. U
suradnji i zahvaljujući Agenciji za pružanje usluga u zračnoj plovidbi
BiH (BHANSA) napravili smo značajan napredak koji se tiče polijetanja i
slijetanja u Mostar. Riječ je o modernim procedurama, polijetanje je,
volimo reći laički “na grad”, koje prije nije postojalo i time smo
otklonili brojne nedostatke koje smo prije imali. Osim toga Zračna luka
sama je uradila sistem preciznih svjetala i određena ulaganja u
otklanjanje inspekcijskih nalaza. Do kraja godine imamo još neke
određene planove i investicije koje ćemo uraditi i time zaokružiti
ciklus investicija po pitanju mostarskog aerodroma, kazao je Đuzel,
prenosi Slobodna Bosna.