Er Srbija, nacionalna avio-kompanije Republike Srbije, putnicima nudi priliku da putuju širokotrupnim avionom erbas A330 na pojedinim regionalnim letovima u periodu priprema za uspostavljanje letova za Njujork. Avio-kompanija će ovim avionom sa 254 sedišta 10. juna obaviti let JU170 između Beograda i Podgorice, 11. juna let JU100 između Beograda i Banjaluke i odabrane letove između Beograda i Zagreba između 12. i 21. juna. Tokom promotivnog perioda, cene povratnih karata između Beograda i Zagreba avionom A330 kretaće se od 69 evra, a karta u jednom pravcu od 39 evra.
Er Srbija, nacionalna avio-kompanije Republike Srbije, putnicima nudi priliku da putuju širokotrupnim avionom erbas A330 na pojedinim regionalnim letovima u periodu priprema za uspostavljanje letova za Njujork.
Avio-kompanija će ovim avionom sa 254 sedišta 10. juna obaviti let JU170 između Beograda i Podgorice, 11. juna let JU100 između Beograda i Banjaluke i odabrane letove između Beograda i Zagreba između 12. i 21. juna.
Tokom promotivnog perioda, cene povratnih karata između Beograda i Zagreba avionom A330 kretaće se od 69 evra, a karta u jednom pravcu od 39 evra.
Putnici mogu da kupe karte putem internet sajta www.airserbia.com, pozivom na telefon kontakt centra Er Srbije i putem ovlašćenih turističkih agenata.
„Uzbuđenje koje je pratilo dolazak našeg aviona A330 u Beograd je zaista bilo neverovatno i prirodno je da su mnogi građani zainteresovani da lično dožive let na našem najvećem avionu. Da bismo odgovorili na interesovanje putnika, u okviru priprema za prekookeanske letove, našim novih širokotrupnim avionom obavljaćemo specijalne letove ka tri važne destinacije u regionu, što će biti savršena prilika da vazduhoplovni entuzijasti i redovni putnici lete jednim od najvećih aviona na Balkanu“, izjavio je generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.
Let između Beograda i Njujorka biće uspostavljen 23. juna, čime će biti započeta nova era bliskih odnosa između Srbije i Sjedinjenih Država.
Avion erbas A330 ima 18 sedišta u biznis klasi i 236 u ekonomskoj i sistem za zabavu na letu dostupan na svakom sedištu, kao i sedišta u biznis klasi čiji se nasloni mogu u potpunosti oboriti.