Ćutanje ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović na tvrdnje da Yandex.taxi iznosi novac građana iz Srbije u Holandiju građani i kompanija CarGo shvataju kao dodatnu potvrdu, za koje smo ranije izneli dokaze, saopštio je CarGo. Odgovore nije dao ni ministar za inovacije Nenad Popović, koji je Yandex.taxi aplikaciju doveo u Srbiju. Kako su saopštili iz CarGo kompanije, Nenad Popović se ćutanjem i svojim postupcima postavio kao produžena ruka Zorane Mihajlović i umesto da promoviše inovacije očigledno pokazuje da je jedino važan interes određenih lobi grupa. Zbog svega navedenog, nije čudo što je u izveštaju Svetske banke Srbija nazadovala za čak pet mesta na “Duing biznis” listi, na kojoj su rangirane zemlje po lakoći poslovanja.
Ćutanje ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović na tvrdnje da Yandex.taxi iznosi novac građana iz Srbije u Holandiju građani i kompanija CarGo shvataju kao dodatnu potvrdu, za koje smo ranije izneli dokaze, saopštio je CarGo.
Odgovore nije dao ni ministar za inovacije Nenad Popović, koji je Yandex.taxi aplikaciju doveo u Srbiju, navode u saopštenju.
Kako su saopštili iz CarGo kompanije, Nenad Popović se ćutanjem i svojim postupcima postavio kao produžena ruka Zorane Mihajlović i umesto da promoviše inovacije očigledno pokazuje da je jedino važan interes određenih lobi grupa. Zbog svega navedenog, nije čudo što je u izveštaju Svetske banke Srbija nazadovala za čak pet mesta na “Duing biznis” listi, na kojoj su rangirane zemlje po lakoći poslovanja.
„Zbog ograničavanja konkurencije, gašenja domaćih kompanija i ćutanja na pitanja koja su od interesa za građane Srbije, pozivamo predsednicu Vlade Srbije Anu Brnabić da preispita da li određeni ministri poštuju politiku Vlade i prioritete za koje se zalaže Vlada u cilju reformi i napredovanja zemlje ili su pak odlučili da svoju funkciju koriste samo za zaštitu ličnih interesa i interesa određenih lobi grupa“, ističe se u saopštenju.
Takođe navode da je CarGo u poslednje dve nedelje dobio više od 250.000 poruka podrške od svojih korisnika i građana, broj vožnji je porastao za 30 odsto na dnevnom nivou, a naša aplikacija je skinuta više od 170.000 puta, što pokazuje da su građani Beograda zadovoljni uslugom koju nude.
Ovim putem želimo posebno da zahvalimo građanima Beograda jer nas podržavaju i pozivamo ih da se uključe u našu borbu i pomognu nam da zajedno raskrinkamo taksi kartel koji je monopolizovao uslugu prevoza u Srbiji.
Za razliku od ruske Yandex.taxi kompanije koji plaća porez Holandiji, CarGo je domaća kompanija koja je registrovana u Beogradu i koja redovno izmiruje sve obaveze prema Srbiji, a kojoj se onemogućava dalji rad donošenjem Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju u čijoj izradi su učestvovali samo predstavnici taksi kartela, zaključuje u saopštenju kompnaija CarGo.