Er Srbija će leteti ka Čikagu i Torontu?

Bez autora
Jan 17 2016

Er Srbija je vodeći brend među malim aviokompanijama u Evropi, izjavio je predsednik Etihad ervejza. Kako je rekao, i pored već najavljenih direktnih letova za Njujork za dve, tri godine Er Srbija bi mogla da leti i za Toronto i Čikago Linija do Njujorka, koja se uvodi od juna, mora da funkcioniše pošto je celo balkansko tržište tu, rekao je čelnik Etihada - strateškog partnera Er Srbije, podsetivši da trenutno ne postoje direktni letovi za Njujork iz regiona. To će biti fantastična kapija za Srbiju. Otvara joj mogućnost za razvoj turizma...

Er Srbija će leteti ka Čikagu i Torontu?Er Srbija je vodeći brend među malim aviokompanijama u Evropi, izjavio je predsednik Etihad ervejza Džejms Hogan.  Kako je rekao, i pored već najavljenih direktnih letova za Njujork za dve, tri godine Er Srbija bi mogla da leti i za Toronto i Čikago

Linija do Njujorka, koja se uvodi od juna, mora da funkcioniše pošto je celo balkansko tržište tu, rekao je čelnik Etihada - strateškog partnera Er Srbije, podsetivši da trenutno ne postoje direktni letovi za Njujork iz regiona.

"To će biti fantastična kapija za Srbiju. Otvara joj mogućnost za razvoj turizma, imate predivnu zemlju. Voleli bismo da vidimo da Srbija predstavi Beograd kao kapiju Balkana", rekao je Hogan za Blic.

Takođe, kako navodi, linija ka Njujorku nam otvara mogućnost da u budućnosti uvedemo linije i ka drugim gradovima u SAD i Kanadi.

"Već samo razmatrali letove ka Torontu i Čikagu i te linije bi mogle da budu uvedene za dve do tri godine", naveo je Hogan dodajući da prvo treba videti kako će funkcionisati letovi do Njujorka.

On je kazao da je Etihadu oduvek bilo jasno da kompanija koja leti preko Beograda može da bude uspešna ako se vodi na komercijalnim osnovama.

"Premijer Aleksandar Vučić je imao jasnu viziju restrukturiranja Jat ervejza i ubedio nas je da uđemo u posao. Bez njegove podrške ne bismo postigli ovaj uspeh", naglasio je Hogan.

Kako kaže, Jat je bio slomljen brend, kao i državno preduzeće sa velikim gubicima i jadnom infrastrukturom.

"Uveli smo profesionalizam kada je reč o bezbednosti, standardima i pružanju usluga i investirali smo u infrastrukturu, mrežu, ljude i standarde", istakao je Hogan.

Kada pogledate 'laundž' koji je prošle godine otvoren na beogradskom aerodromu i letove ka Americi koji kreću od juna, ističe Hogan, to su dobri rezultati za period od dve godine.

"Srbija bi trebalo da bude ponosna na te rezultate. Iskustva iz sveta pokazuju da efikasna naciocnalna aviokompanija u saradnji sa efikasnim aerodromom može da bude veliki katalizator za razvoj nacionalne ekonomije i doprinese otvaranju novih radnih mesta", kaže Hogan.

On je naglasio da je Er Srbija ulaskom u Etihadovu porodicu dobila nešto što Jat nikada ne bi mogao, na primer, povoljniju cenu za 10 novih aviona.

Hogan dodaje da je Etihad vratio novac koji je Jat 1998. uplatio kao avans Erbasu u iznosu većem od 23 miliona dolara za kupovinu novih aviona, a nije ih kupio, i da je to uračunato u plaćanje novih 10 aviona za Er Srbiju.

"Uspeli smo da postignemo dogovor sa Erbasom, da Er Srbija nije deo Etihada taj novac bi bio izgubljen", naglasio je Hogan.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik