Niški aerodrom oborio rekord u prevozu putnika, a uskoro će i u transportu robe. Odluka o sniženju takse na tri evra, daje učinak. Za šest meseci redovnog saobraćaja, sa samo dve linije, prema Bazelu i Malmeu, niška vazdušna luka prevezla je 35.519 putnika i time oborila rekord iz 2006. godine, kada su ubeležili 35.518 putnika. Redovne linije i veliki broj putnika vratili su na aerodrom rentakar agencije, restoran, a počinje da radi i fri šop lanaca "Dafri". Generalni direktor kaže da je putnički saobraćaj atraktivniji, ali da je veća zarada u kargo prevozu, te će naredne godine zajedno sa gradskim vlastima investirati 35 miliona dinara za kupovinu "kargo lodera".
Niški aerodrom oborio rekord u prevozu putnika, a uskoro će i u transportu robe. Odluka o sniženju takse na tri evra, daje učinak. Za šest meseci redovnog saobraćaja, sa samo dve linije, prema Bazelu i Malmeu, niška vazdušna luka prevezla je 35.519 putnika i time oborila rekord iz 2006. godine, kada su ubeležili 35.518 putnika.
Redovne linije i veliki broj putnika vratili su na aerodrom rentakar agencije, restoran, a počinje da radi i fri šop lanaca "Dafri". Generalni direktor Vladica Đurđanović kaže da je putnički saobraćaj atraktivniji, ali da je veća zarada u kargo prevozu, te će naredne godine zajedno sa gradskim vlastima investirati 35 miliona dinara za kupovinu "kargo lodera".
Borba za oživljavanje niškog aerodroma počela je krajem prošle godine, kada su doneli odluku da taksu za aerodromske usluge snize na tri evra za odlazeće putnike. To je bila ponuda koji mađarski "Viz er" nije mogao da odbije, tako da su prvi avioni posle skoro dve godine pauze poleteli 25. juna za Malme, a dan kasnije i za Bazel, pišu Večernje novosti.
"Snizili smo takse, ali smo povećali nevazduhoplovne usluge, jer zbog velikog broja putnika, postajemo privlačni i onima koji nemaju veze sa prevozom putnika. Što se saobraćaja tiče, imamo kapacitet da povećamo broj destinacija, ali i da u posao uđu druge avio-kompanije", kaže Mladen Stanković, direktor Sektora za operativne poslove, koji ističe da su uspeli da ispoštuju ugovorne obaveze o brzini istovara i utovara putnika i prtljaga. - Možemo prevozniku da sugerišemo koje nove linije bi bile atraktivne, ali odluka je na njemu. Zanimljivo je da je "Viz er" uspeo da na ovim linijama regrutuje čak 30 odsto novih putnika, odnosno, onih koji prvi put lete avionom.
Generalni direktor Vladica Đurđanović kaže da su imali veliku podršku gradske vlasti i aerodroma "Nikola Tesla".
"Nećemo da nas ovi rezultati uspavaju, već želimo da dalje ulažemo u razvoj aerodroma. U budžetu grada predviđeno je 35 miliona dinara za kupovinu kargo lodera, zahvaljujući kom ćemo moći da uvećamo kargo prevoz za deset puta. Sa sadašnje 554 tona godišnje, sa ovog aerodroma moći ćemo da odvezemo pet miliona tona! Javile su nam se turske kompanije, koje imaju potrebu da dnevno prevezu 100 tona mesa iz Srbije", navodi Đurđanović i ističe da je krajnji cilj izgradnja kargo logističkog centra.