Iako je bilo najavljeno da će nova marina u Slanome biti završena do kraja 2015. godine, još ništa od toga. Rok za izgradnju ACI-jeve marine u središnjem naselju Dubrovačkog primorja već je jednom produživan – s proljeća na kraj godine, a sada je zašao i u novu godinu. Na upit do kada je i zašto produžen rok izgradnje marine u Slanome, jesu li zaposlili djelatnike po nedavnom natječaju i kada će početi raditi, zamolili su za strpljenje do ponedjeljka, jer ranije ne mogu pružiti informacije, zbog odsutnosti osoba koje mogu dati točne i svježe podatke o stanju radova na terenu. Opravdanje za prethodno pomicanje rokova uprava je obrazložila uočenim nedostacima u projektnoj dokumentaciji, točnije njezinom neusklađenošću sa stvarnim stanjem na terenu.
Iako je bilo najavljeno da će nova marina u Slanome biti završena do kraja 2015. godine, još ništa od toga. Rok za izgradnju ACI-jeve marine u središnjem naselju Dubrovačkog primorja već je jednom produživan – s proljeća na kraj godine, a sada je zašao i u novu godinu.
Na naš upit do kada je i zašto produžen rok izgradnje marine u Slanome, jesu li zaposlili djelatnike po nedavnom natječaju i kada će početi raditi, zamolili su nas za strpljenje do ponedjeljka, "jer ranije ne mogu pružiti informacije, zbog odsutnosti osoba koje mogu dati točne i svježe podatke o stanju radova na terenu". Opravdanje za prethodno pomicanje rokova uprava je medijima obrazložila "uočenim nedostacima u projektnoj dokumentaciji, točnije njezinom neusklađenošću sa stvarnim stanjem na terenu".
"Nismo sebi mogli dopustiti da započnemo radove na lošim temeljima pa je odabran novi projektant, splitska tvrtka 'Pomgrad Inženjering', koji je u projektu izvršio nužne korekcije", navode nam dalje iz ACI-ja, kao i to kako ih je poprilično omelo ovo usporavanje samog projekta, jer su željeli već na ljeto imati i prve nautičare u marini, koja nosi ime njihova utemeljitelja i direktora Veljka Barbierija, rekli su tada za medije u upravi opatijske tvrtke ACI.
ACI marina Slano protezat će se na površini od 66.279 četvornih metara, a moći će primiti 190 plovila duljine između osam i 20 metara, za što će biti izgrađeni gatovi i valobrani ukupne duljine 688 metara.
Kad je riječ o marini u Gružu, rogoznički poduzetnik Franjo Pašalić kratko je izjavio da sve ide po planu, ne htijući govoriti o detaljima napretka radova. No, nastavlja se svađa. Iz Uprave Jedriličarskog društva "Orsan" te Veslačkog kluba "Neptun" tvrde da je Pašalić svojom koncesijom dijelom ušao u njihovo koncesijsko područje, što će im otežavati rad, vježbanje i isplovljavanje, zbog čega su završili na sudu.
– Teško nam je izići s brodovima. Oni bez pitanja stave bovu i vežu se, kao da "Orsan" tu ne postoji. I ovo nije prvi put, nego peti, šesti put da se tako ponašao – rekao je Marinko Mikulandra, predsjednik JD-a "Orsan".
– Jednostavno upadnu tu, kao da nema vlasnika, kao da smo negdje iza brda. Baš sam maloprije razgovarao s Pašalićem, vlasnikom marine "Frapa". Razgovarali smo malo povišenim tonovima. On ne nudi nikakvo rješenje, nego traži da povučemo tužbu. Mi za to tražimo nešto napismeno, ali nam on to ne želi dati. Poznavajući njega, strah nas je. Ako nam napravi vezove, kako je već mislio, možemo zatvoriti tvrtku. Čini što ga je volja. I prije petnaestak dana imali smo žučnu raspravu.
Nismo mi protiv gradnje marine, ali nemojte dirati naše! Zaprijetio mi je da će protiv mene dignuti kaznenu prijavu jer sam mu "napravio štetu". To mi je poslao kao čestitku za Novu godinu. A želimo mu pomoći. Jedan dan pristane, drugi dan neće ništa. U redu, ali neka nam dade napismeno da neće ulaziti u naše. Čovjek je naprasit, s njime se ne može ništa. Svašta govori onim svojim zaposlenicima – zaključio je predsjednik Jedriličarskog društva "Orsan".