S operativnom ekipom koju ću napraviti ‘napast’ ćemo sve ključne tačke na sjeveru, gdje je spojka preko RS-a prema Odžaku te na jugu Hercegovine završetak nekih dionica koje su dugo na čekanju, kazao je Lasić
Svaki novi kilometar autoputa je važan, nema mjesta za čekanje, vjerujem uz veću angažiranost da će se puno brže raditi, izjavio je za Oslobođenje v. d. direktora JP Autoceste Federacije BiH Denis Lasić, koji je na ovu poziciju imenovan na posljednjoj sjednici federalne Vlade.
– Ovo nije nešto novo za mene. Ja sam, kao što se kaže, s obje noge tu. Znam trenutno stanje, znam da postoji prostor za mnogo jači angažman, za ubrzanje. S operativnom ekipom koju ću napraviti ‘napast’ ćemo sve ključne tačke, na sjeveru, gdje je spojka preko RS-a prema Odžaku te na jugu Hercegovine završetak nekih dionica koje su dugo na čekanju, kazao je Lasić.
Pojasnio je kako je važno završiti radove što je moguće ranije prema sjeveru koridora, jer je tu velika frekvencija vozila, dolazi do svakodnevnog zagušenja i ima dosta nezgoda.
Završetak izgradnje autoputa od Zenice preko Žepča do Doboja bi, istaknuo je Lasić, rasteretio sadašnji magistralni put M-17.
Podsjetimo, Vlada Federacije BiH dala je saglasnost Nadzornom odboru Autocesta FBiH za razrješenje dužnosti generalnog direktora ove kompanije Elmedina Volodera, te prethodnu saglasnost NO za imenovanje dosadašnjeg ministra prometa i komunikacija FBiH Denisa Lasića za v. d. generalnog direktora JP Autoceste FBiH.
Trenutno je aktivno devet gradilišta s gradnjom 60 kilometara na koridoru Vc. Predviđa se da sjeverni dio koridora bude završen do sredine 2026. godine, da bi se moglo putovati autoputom A1 od Sarajeva do Save, a da se kompletna izgradnja koridora kroz Bosnu i Hercegovinu završi do kraja 2028.godine, piše Večernji.