Zračna luka Ljubljana, kojom upravlja Fraport Slovenija i kroz koju je prošle godine putovalo više od 970.000 putnika, mogla bi dosegnuti predviđene razine putničkog prometa 2026., a u čarter prometu već 2024.
Za ovu godinu očekuju opslužiti oko 1,2 milijuna putnika.
Očekuje se da će se Zračna luka Jožeta Pučnika Ljubljana već ove godine približiti razinama zabilježenima prije pandemije covida-19, rekli su za STA iz Fraporta Slovenija koji upravlja zračnom lukom. Istovremeno, iz tvrtke naglašavaju da u zrakoplovnoj industriji i dalje postoje određene nesigurnosti. Konkretno, tradicionalni zračni prijevoznici ograničeni su logističkim izazovima jer se suočavaju s poteškoćama u opskrbi zrakoplova i osoblja. Pod pritiskom prinosa, cijene zrakoplovnih karata rastu, ali ne i ponuda zrakoplovnih sjedala. “Još nije jasno hoće li ti čimbenici utjecati i na učestalost letova prijevoznika s ljubljanske zračne luke. Nadamo se da će se prognoze ostvariti u cijelosti te da će cilj broja putnika na kraju godine biti ostvaren", naveli su u Fraportu Slovenija. Ljetna sezona, koja počinje krajem ožujka, u putničkom prometu obećava jačanje povezanosti, ali će poslužiti i kao novost, predviđaju u tvrtki. Prema sadašnjim predviđanjima, trebalo bi biti dostupno 19 redovnih zračnih veza sa 17 prijevoznika. U travnju se prijevoznik Finnair vraća s letovima u Helsinki, au lipnju će Aegean Airlines pojačati mrežu letova iz ljubljanske zračne luke s vezom za Atenu dva puta tjedno. Za ljetnu sezonu Air Serbia trenutno najavljuje letove za Beograd 18 puta tjedno, a za Niš tri puta tjedno. Kako je spomenuto, Aegean Airlines trebao bi letjeti za Atenu dva puta tjedno, Brussels Airlines šest puta tjedno za Bruxelles, Flydubai za Dubai dnevno, Finnair četiri puta tjedno za Helsinki, Lufthansa tri puta dnevno za Frankfurt i jednom dnevno za München, Easyjet šest puta tjedno za London Gatwick, British Airways do šest puta tjedno za London Heathrow, Turkish Airlines dva puta dnevno za Istanbul, Wizz Air dva puta tjedno za London - Luton, Transavia četiri puta tjedno za Amsterdam, Transavia France dva puta tjedan za Pariz - Orly, - Air France 11 puta tjedno za Pariz, Israir dva puta tjedno za Tel Aviv, Air Montenegro za Podgoricu tri puta tjedno i Tivat (naizmjenične veze), LOT Polish Airlines sedam puta tjedno za Varšavu i Swiss Zračne linije devet puta tjedno za Zürich. Prve prognoze letova prema destinacijama pokazuju i široku ponudu charter letova. Među njima će ponovno biti najpopularnija odredišta za odmor na grčkim otocima, u Egiptu, Turskoj i Španjolskoj, za koje će biti dostupna proširena ponuda letova (Vittoria, Santiago di Compostela, Barcelona, Sevilla i Girona). Organizirana putovanja pod pokroviteljstvom slovenskih turističkih agencija bit će iznajmljena i na Madeiru i Porto, Azore, Farske otoke i Škotsku, Island, Tenerife, Zelenortske otoke, Kairo, Jordan, Nizozemsku i Rigu. |