Velikim koracima i ulaganjima Rijeka ide prema cilju da postane lučko središte za kontejnerski prijevoz robe u Jadranu.
Terminal Brajdica lani je ostvario rekordne rezultate, a u punom je zamahu i izgradnja terminala na Zagrebačkoj obali.
Planovi i želje su - da, kada oba terminala budu u funkciji, Rijeka kontejnerskim prometom premaši i Kopar i Trst.
-
Najveći projekt u povijesti riječke luke. Ono što se sada dešava su
radovi na samom terminalu. Iz dana u dan vidi se napredak u tim
radovima. Koncesionar je naručio svu potrebnu opremu, to je oko 100
milijuna eura. U konačnici će investicija od strane koncesionara biti
400 milijuna eura. Koncesija na 50 godina. Prvi kontejnerski mostovi
dolaze u rujnu, dva, a u listopadu druga dva. Ostatak opreme dolazi do
početka rada, to je polovica 2025. godine, rekao je u emisiji "Studio
4" ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.
Obveza koncesionara je po početku rada u sljedećih 10 godina produžiti obalu s 400 metara na dodatnih 280 metara.
-
Tako da će promet u 2026. biti 500 tisuća TEU. Promet na sadašnjem
terminalu je oko 400 tisuća TEU jedinica, a završetkom druge faze
povećava se na milijun i 100 tisuća TEU jedinica. Rijeka postaje time
prva kontejnerska luka na sjevernom Jadranu, rekao je Vukorepa.
Prvi brodovi će stići u lipnju 2026., kada se očekuje i početak rada Zagrebačke obale.