Najveći hrvatski infrastrukturni projekt, sada je sigurno, kreće ovoga ljeta. Riječ je o dugo najavljivanoj izgradnji drugog i obnovi postojećeg željezničkog kolosjeka od Dugog Sela do Križevaca. Projekt Hrvatskih željeznica vrijedan je milijardu i pol kuna. Pristupanjem Hrvatske u EU, Luka Rijeka postala je točkom ulaska i izlaska za jedinstveno europsko tržište. Nakon modernizacije koja će trajati tri godine, očekuje se pojačan opseg prometa prema državama srednje Europe, a ovo je prvi projekt kojim se Rijeka i Zagreb povezuju s mađarskom pružnom mrežom. A najveća i jedna od najznačajnijih investicija u srcu se Prigorja čeka više od desetljeća. Najava da će se graditi drugi kolosijek i skratiti putovanje do metropole, kod onih koji putuju svakoga dočekana je s oduševljenjem.
Najveći hrvatski infrastrukturni projekt, sada je sigurno, kreće ovoga ljeta. Riječ je o dugo najavljivanoj izgradnji drugog i obnovi postojećeg željezničkog kolosjeka od Dugog Sela do Križevaca.
Projekt Hrvatskih željeznica vrijedan je milijardu i pol kuna. Pristupanjem Hrvatske u EU, Luka Rijeka postala je točkom ulaska i izlaska za jedinstveno europsko tržište.
Nakon modernizacije koja će trajati tri godine, očekuje se pojačan opseg prometa prema državama srednje Europe, a ovo je prvi projekt kojim se Rijeka i Zagreb povezuju s mađarskom pružnom mrežom. A najveća i jedna od najznačajnijih investicija u srcu se Prigorja čeka više od desetljeća.
Najava da će se graditi drugi kolosijek i skratiti putovanje do metropole, kod onih koji putuju svakoga dočekana je s oduševljenjem.
Od Dugoga Sela do Križevaca će se nakon što se pruga modernizira i izgradi drugi kolosijek, umjesto dosadašnjih pola sata, putovati predviđaju u HŽ-u, 18 minuta. Ovo je najveća investicija ikad u hrvatskoj povijesti koja se financira novcem iz Europskih fondova.
Radove koji će trajati pune tri godine izvoditi će domaći konzorcij kojeg čine hrvatske tvrtke DIV, Dalekovod i Zagreb-montaža.
Drugi kolosijek ide i prema Koprivnici. Izgradnja će stajati 270 milijuna eura. Projekt će biti spreman kroz godinu i pol dana. Time će se zaokružiti željeznički promet na mediteranskom koridoru kojim se Pirinejski poluotok, preko Luke Rijeka, Zagreba i Budimpešte, povezuje s mađarsko-ukrajinskom granicom te TEN-T europskom mrežom.