Aerodrom u Banjaluci je godinama imao dva sedmična leta za Beograd (ponedjeljak i petak). Od ovog zimskog reda letenja imaće tri sedmična leta (ponedjeljak, srijeda i petak). Kako navodi zamaaero, ovo nikako nije dovoljno.
Linija zapravo nema nikakvog smisla uz ovaj broj letova. Putnik će radije odabrati automobil sa kojim je do Beograda za 3:45 sati. To je tek neznatno više nego ukupno putovanje avionom. No, automobilom putnik može doći do Beograda i nazad u istom danu, tj. otići ujutro, obaviti posao i vratiti se popodne ili naveče.
Isti medij navodi, da avionom mora imati dva ili tri noćenja u Beogradu što je totalno demotivirajuće za većinu putnika. Konačno letovi kako su sada koncipirani imaju jako malo mogućih konekcija preko Beograda.
Upravo zato Beograd-Banja Luka bi morala imati devet sedmičnih letova i to svakodnevne letova od ponedjeljka do petka u 2. talasu i letove sa noćenjem u Banjaluci i letovima u ponedjeljak, utorak, petak i subotu iz Beograda odmah iza ponoći i povratak rano ujutro.
Naravno ovo bi značilo da Banjaluka mora raditi od pet do 1:15 sati četiri dana u sedmici, a ne više od šest do 22 sata.
Konkretno red letenja bi mogao da izgleda ovako:
Beograd-Banjaluka 12345– 13:35-14:30
Beograd-Banjaluka 12—56- 00:20-01:15
Banjaluka-Beograd 12345– 15:10-16:05
Banjaluka-Beograd 12—56- 05:00-05:55