Dok je prethodnih godina tuzlanski aerodrom obarao rekorde u broju prevezenih putnika i broju aviolinija, ove godine sasvim druga slika. U ljetnom redu letenja ovog aerodroma trenutno su samo tri destinacije.
Nekada je ova pista bila ispunjena avionima,
putnicima. Obaran je i rekord u broju prevezenih putnika. Danas je
uglavnom prazna. Tek tri destinacije su aktuelne.
Još je
neizvjesno hoće li i kada biti povećan broj linija sa tuzlanskog
aerodroma koji se nalazi u nezavidnoj situaciji od kada je Wizz Air
ukinuo bazu. Od početka juna kreću charter letovi za Antaliju i, u
odnosu na prethodnu godinu, duplo je veći broj linija, potvrđuje za BHRT
direktor Aerodroma, Dževad Halilčević.
"Sa dva na četiri sedmična polaska. Pored postojećeg Free Birda, koji je povećao sa dva na tri polaska, imamo i četvrti od nove kompanije Tailwind, koja će saobraćati subotom."
Što se tiče redovnih, trenutno su aktuelne samo tri linije Wizz aira,
za Dortmund, Memingen i Bazel. U toku su intenzivni pregovori sa
zainteresiranim aviokompanijama i uvođenjem novih linija, rezultati bi
trebali do jeseni biti poznati, a problem je, dodaje Halilčević, na
globalnom nivou.
"Obzirom da je, evo, konkretno kod Wizz aira
veliki broj aviona na servisu, oko 50, tako i sve ostale aviokompanije
su zahvaćene time. Očekujemo da će do jeseni se ti avioni početi vraćati
sa servisa, pristizati novi i da će doći do balansa", kaže Dževad
Halilčević.
Dok se vode pregovori, a radna mjesta trenutno nisu
ugrožena, iz SDP-a traže održavanje tematske sjednice Skupštine,
navodeći u zahtjevu da zahtijevaju odgovore.
"Podaci o broju
prevezenih putnika i broju letova u februaru, martu i aprilu upućuju da
je stanje alarmantno i da je aerodrom pred zatvaranjem", rekao je
predsjednik Skupštine TK Žarko Vujović.
"Aerodrom Tuzla je jedno od strateških preduzeća i sigurno da ćemo podržati sve napore menadžmenta i njihovih organa", dodao je.
Dugogodišnji
novinar Zlatko Dukić problem vidi u dvije političke struje na
različitim nivoima, pa se prepucavanja reflektuju i na građane.
"Ti
problemi se ne rješavaju jer viši nivoi vlasti nisu u najboljim
odnosima sa nižim, kantonalnim i to se onda s kamatama naplaćuje."
I
dok tuzlanski aerodrom i njegovi uposlenici čekaju bolje dane, ostaje
nada da će razvoj strateških preduzeća biti primarni cilj donosiocima
odluka, umjesto prepucavanja i prebacivanja odgovornosti.