"Rajaner" su stvorili srpski piloti

Bez autora
May 18 2016

Za irsku kompaniju "Rajaner" dolazak na srpsko tržište je gotovo istorijski jer će prvi put njihovi avioni 4. septembra poleteti iz niške vazdušne luke za Berlin. U roku od mesec dana otvorili su i drugu liniju, i to prema Bratislavi gde počinju da lete 31. oktobra. Dejvid O Brajan, komercijalni direktor "Rajanera", najavio je da avioni iz Niša mogu leteti do 84 lokacije u svetu gde imaju svoje baze a sarađuju i sa više od 200 aerodroma. Dolazak drugog čoveka ove najpoznatije loukost avio-kompanije na promociju nove linije govori da su zainteresovani da razvijaju ovo tržište. On ne krije da su se odlučili za niški aerodrom "Konstantin Veliki" zbog niske cene aerodromske takse ali i zbog lokacije ovog grada.

"Rajaner" su stvorili srpski pilotiZa irsku kompaniju "Rajaner" dolazak na srpsko tržište je gotovo istorijski jer će prvi put njihovi avioni 4. septembra poleteti iz niške vazdušne luke za Berlin.

U roku od mesec dana otvorili su i drugu liniju, i to prema Bratislavi gde počinju da lete 31. oktobra.

Dejvid O Brajan, komercijalni direktor "Rajanera", najavio je za "Novosti" da avioni iz Niša mogu leteti do 84 lokacije u svetu gde imaju svoje baze a sarađuju i sa više od 200 aerodroma.

Dolazak drugog čoveka ove najpoznatije loukost avio-kompanije na promociju nove linije govori da su zainteresovani da razvijaju ovo tržište. Dejvid O Brajan u razgovoru za naše novine ne krije da su se odlučili za niški aerodrom "Konstantin Veliki" zbog niske cene aerodromske takse ali i zbog lokacije ovog grada.

- Računamo na srpsku dijasporu, ali i na ekonomske migrante iz ovog dela Balkana. Dolazak na srpsko tržište je bio odavno u našim planovima jer većina naših pilota su poreklom iz Srbije pa možemo reći da su oni učestvovali u stvaranju naše avio-kompanije - ističe O Brajan, koji ne želi da otkrije na koji vremenski period su potpisali ugovor sa Nišlijama, ali precizira da nisu došli "zbog jedne sezone".

- Imamo velika iskustva sa aerodromima ovakvog tipa i možemo da se pohvalimo da smo podigli broj prevezenih putnika na sedam miliona godišnje. Potrebno je vreme da uvidimo da li je ovo bila dobra poslovna odluka, ali imajući u vidu popunjenost letova za Berlin verujemo da srpsko tržište ima veliki potencijal. Naš dolazak privući će i druge avio-kompanije. Možemo da garantujemo uvek najniže cene, čak 30 odsto od cene konkurencije. Takođe, ulažemo u naše avione, a nijedan nije stariji od pet godina - naveo je O Brajan.

On je pojasnio da njihovi putnici imaju pravo na dva besplatna ručna (kabinska) prtljaga i da je i to ono što ih izdvaja od drugih. Takođe, tvrdi da ne gube prtljag, kao i da su za prevoz kargo prtljaga cene vrlo povoljne.

Tako, recimo, putnik koji do Berlina želi da preveze kofer težine 15 kilograma treba da doplati 30 evra, a za 20 kilograma prtljaga 10 evra više.

Karte i za 30 evrocenti

Početni cene karata od Niša do Berlina su 19,99 evra. Inače, ova kompanija je poznata po tome da se karta može kupiti i za jedan evro, pa čak i manje.

- Prodali smo tri hiljada karata po ceni od 0,30 evra na liniji od Kopenhagena do Dablina jer smo imali samo mesec dana za prodaju. Naša poslovna politika je takva da ne vozimo "prazne" avione, ističe O Brajan.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik