S obzirom na to da se u poslednje vreme često dešava da letovi kasne ili se otkazuju u poslednjem trenutku, direktor YUTA Aleksandar Seničić rešio je da odgovori na sve nedoumice koje brojni putnici imaju.
Kako navodi, odgovornost je "uvek na aviokompaniji".
Seničić je rekao da su tokom jučerašnjeg dana otkazane redovne linije, a ne čarter letovi.
"Naravno, ima tu i turističkih grupa, kada je reč o putovanjima preko agencija, informacije će dobiti preko agencije“, navodi on.
Kako dodaje,"na sreću do sada nije bilo kompletnog otkazivanja čarter letova. Bilo je kašnjenja, biće ih u toku sezone, treba biti realan, postoje problemi na raznim aerodromima“.
On takođe ističe da je "odgovornost za kašnjenje uvek na aviokompaniji".
Aviokompanija mora da obeštetiti putnike ukoliko postoji ikakav razlog za obeštećenje putnika. Nažalost, to se ne dešava baš tako često u praksi, ali je procedura koja se mora poštovati. Ako dođe do otkazivanja čarter leta, to će poremetiti tu smenu, nastaviće se čarter serija narednom smenom, a putnici koji nisu imali sreće da odlete, novac će im biti vraćen“, kaže on.
Dodaje da imamo kompanije kao Lufthanza koje su otkazale hiljade letova.
"Problem je sa radnom snagom, sa servisiranjem aviona, verovatno će se u nekom momentu situacija stabilizovati, ne možemo da očekujemo tokom sezone da će biti mnogo bolje“, zaključuje na kraju.