Novi brod će biti 4 metara širi od originala kako bi zadovoljio neophodne mere bezbednosti iz 21. veka. Za razliku od prvobitnog modela, Titank 2 će imati dovoljan broj čamaca za spasavanje zajedno sa sistemima za evakuaciju, digitalni sistem za navigaciju i digitalni radarski sitem, satelitsko praćenje i svu ostalu opremu koja predstavlja poslednju reč tehnologije.Novi putnički brod imaće devet spratova, 840 kabina za 2.400 putnika i 900 članova posade, bazen za plivanje, turska kupatila i teretanu. Biće dug 270 metara, širok 53 metra, a težiće 40.000 tona. U ponudi će biti karte za prvu, drugu i treću klasu. Titanik 2 će zaploviti iz istočnokineske pokajine Điangsu za Dubai, za razliku od njegovog prethodnika koji se iz Sauthemptona zaputio u Njujork.
Novi brod će biti 4 metara širi od originala kako bi zadovoljio neophodne mere bezbednosti iz 21. veka. Za razliku od prvobitnog modela, Titank 2 će imati dovoljan broj čamaca za spasavanje zajedno sa sistemima za evakuaciju, digitalni sistem za navigaciju i digitalni radarski sitem, satelitsko praćenje i svu ostalu opremu koja predstavlja poslednju reč tehnologije.
Novi putnički brod imaće devet spratova, 840 kabina za 2.400 putnika i 900 članova posade, bazen za plivanje, turska kupatila i teretanu.
Biće dug 270 metara, širok 53 metra, a težiće 40.000 tona, piše Belfast Telegraph. U ponudi će biti karte za prvu, drugu i treću klasu, prenosi Independent.
Titanik 2 će zaploviti iz istočnokineske pokajine Điangsu za Dubai, za razliku od njegovog prethodnika koji se iz Sauthemptona zaputio u Njujork.
Originalni Titanik potonuo je na svom prvom putovanju u Severnoatlantskom okeanu 1912. godine, udarivši u santu leda. U nesreći je stradalo više od 1.500 putnika i članova posade.
Izgradnju nove verzije Titanika finansirali su australijski milijarder Klajv Palmer i njegova kompanija Blue Star Line.