U rujnu počinje dogradnja čvora Orehovica, na natječaj HAC-a stigla samo jedna ponuda

Bez autora
May 25 2023

Na javno nadmetanje za odabir izvođača radova na rekonstrukciji i dogradnji čvora Orehovica na riječkoj obilaznici pristigla je jedna ponuda, potvrđeno je iz Hrvatskih autocesta (HAC).

Na natječaj je, do isteka roka, u utorak, 23. svibnja, pristigla ponuda zajednice ponuditelja GP Krk dd. i Zagreb-Montaža d.o.o., u vrijednosti od 6 milijuna i 983 tisuće eura, bez PDV-a, piše Novi list.

Procijenjena vrijednost izvođenja radova u natječajnoj dokumentaciji bila je sedam milijuna i pedeset tisuća eura, a radovi se odnose na izgradnju druge i treće faze te dogradnju čvora Orehovica. Pripremni radovi trebali bi, prema najavi HAC-a, započeti odmah po potpisivanju ugovora, a glavni građevinski radovi u rujnu ove godine. Druga faza rekonstrukcije i dogradnje čvora Orehovica obuhvaća rekonstrukciju lokalnog izlaza s autoceste A6 na Ulicu Franje Račkog i lokalnog izlaza s Ulice Franje Račkog na autocestu A7 (riječka obilaznica), u smjeru prema čvoru Škurinje, dok treća faza obuhvaća izgradnju ulazne rampe iz Ulice Franje Račkog na autocestu A6, u smjeru prema Zagrebu i rekonstrukciju nerazvrstane ceste, odnosno Ulice Put pod Rebar.

Iz HAC-a ističu da je tijekom vremena, izgradnjom autoceste A6 i riječke obilaznice u punom profilu, čvor Orehovica imao različite funkcije u prometnoj mreži – od jedinog ulaza s A6 u centar grada Rijeke do interregionalnog čvora kojim je trebala biti izgubljena svaka veza s lokalnom prometnom mrežom.

HAC je već pokrenuo i projekt izgradnje novog čvora Kozala na riječkoj obilaznici, za koji je izrađeno idejno rješenje, podnesen je zahtjev za izmjenu i dopunu Prostornog plana Grada Rijeke, a izrada projektne dokumentacije i ishođenje dozvola za gradnju predviđa se za otprilike godinu dana. Radovi bi trebali početi potkraj iduće godine, a procijenjena vrijednost je oko šest milijuna eura

– Projektirana rekonstrukcija čvora Orehovice kao interregionalnog čvora nakon izgradnje istočne dionice riječke obilaznice i državne ceste DC404 nije prihvaćena intervencijom lokalne samouprave te je zadržan postojeći izlaz s autoceste prema gradu Rijeci, dok je izgrađena ulazna rampa iz grada na A7 u smjeru zapada zatvorena zbog prometno-tehničkih i sigurnosnih razloga. Prihvaćeno rješenje povezanosti čvora Orehovica s lokalnom prometnom mrežom predviđa rekonstrukciju i dogradnju čvora. Lokalne rampe Faze II već su izgrađene (ulaz na A7 smjer čvor Škurinje zatvoren je za promet), ali ih je potrebno izmjestiti zbog prometno-tehničkih razloga i izgradnje Faze III. Ulazna rampa na A6 Faze III je denivelirana rampa koja preko postojećeg čvora prelazi nadvožnjakom ‘Orehovica’. Izgradnjom navedene rampe proširuje se i sjeverni kolnik čvora zbog čega je potrebno izmjestiti i lokalnu cestu Put pod Rebar, ističu iz HAC-a, uz objašnjenje da je potreba dogradnje čvora Orehovica naglašena i realizacijom novih sadržaja u neposrednom okruženju – Sveučilišnog kampusa na Trsatu, novog Kliničkog bolničkog centra na Sušaku i nove rekreacijske zone Draga te aktiviranjem postojeće zone uz autocestu.

– Osim građevinskih radova, na rekonstrukciji i dogradnji prometnih površina čvora projekt obuhvaća i izgradnju novih te izmještanje i zaštitu postojećih instalacija: izgradnju i izmještanje instalacija oborinske odvodnje, izmještanje elektroenergetskih instalacija i elektroničke komunikacijske infrastrukture te izmještanje i izgradnju javne rasvjete. Geotehnički projekt, te projekti prometne signalizacije i opreme i zaštite od buke također su dio glavnog projekta Faze II, poručuju iz Hrvatskih autocesta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik