Kompanija Uber je prošle godine prvi put od osnivanja 2009. poslovala sa dobitkom, a sada najavljuje i širenje na tržište Srbije i Slovenije.
To nagoveštava Morena
Šimatić, direktorka Ubera u Hrvatskoj, koja je tokom gostovanja na
Bloomberg Adria TV rekla da Uber konstantno evaluira nove lokacije na
kojima može nastupati, i da se istražuje i tržište naše zemlje. Dejan Gavrilović, predsednik udruženja potrošača Efektiva, ističe za
Danas da je za građane dobro da postoji konkurencija u prevozu putnika,
jer to obezbeđuje bolje uslove za same korisnike. - Kada je veća konkurencija, potrošačima može da se pruži
kvalitetnija usluga i niža cena. Oni bi od dolaska Ubera verovatno
profitirali, a čim su i taksisti protiv, u tome ima nečega što bi njima
kvarilo priču. A to što je može kvariti je bolja ili povoljnija usluga
konkurenta, što opet ide u korist potrošača - govori Gavrilović. Kako ističe predsednik Efektive, u slučaju dolaska novog igrača, među
svim učesnicima postojala bi borba, te bi u tom smislu Uber bio rival
drugim pružiocima usluga. - Svi oni se bore cenovno ili kvalitetom. Kao što bi četvrti operator
bio konkurencija postojećim telekomunikacionim operatorima, tako bi i
Uber bio konkurencija taksistima, CarGou i Yandexu - zaključuje on.