Nažalost, pozicija za hidroavione već je određena Prostornim planom, i svi strateškim dokumentima Grada Visa. Definiran je prostor u uvali Stonca, kao najsigurnije vale za taj zračni promet i moramo poštovati zakonske regule, ponovio je svoje mišljenje gradonačelnik Visa i na drugom sastanku sa predstavnicima tvrtke za javni zračni promet "European Coastal Airlines", oko lokacije za hidroavionsko uzletište na ovom srednjedalmatinskom otoku. Tako ni drugi krug razgovora, ovog puta u Splitu u Splitsko-dalmatinskoj županiji u uredu župana Zlatka Ževrnje, nije urodio plodom. Iako ostajemo pri svome da mi uredimo infrastrukturu i pristupnu cestu za samu lokaciju "ECA" ne želi tu određenu lokaciju, nego pristanište u viškoj luci. Zbog sigurnosti prometa, i uplovljavanje trajekata i katamarana, kao i brojnih nautičara koji pohode Vis, jednostavno ne možemo dopustiti slijetanje hidroaviona u samo srce luke.
Nažalost, pozicija za hidroavione već je određena Prostornim planom, i svi strateškim dokumentima Grada Visa.
Definiran je prostor u uvali Stonca, kao najsigurnije vale za taj zračni promet i moramo poštovati zakonske regule – ponovio je svoje mišljenje od prošlog tjedna Ivo Radica gradonačelnik Visa i na drugom sastanku sa predstavnicima tvrtke za javni zračni promet "European Coastal Airlines", oko lokacije za hidroavionsko uzletište na ovom srednjedalmatinskom otoku.
Tako ni drugi krug razgovora, ovog puta u Splitu u Splitsko-dalmatinskoj županiji u uredu župana Zlatka Ževrnje (prošli tjedan sastanak je održan u Visu), nije urodio plodom.
- Iako ostajemo pri svome da mi uredimo infrastrukturu i pristupnu cestu za samu lokaciju "ECA" ne želi tu određenu lokaciju, nego pristanište u viškoj luci. Zbog sigurnosti prometa, i uplovljavanje trajekata i katamarana, kao i brojnih nautičara koji pohode Vis, jednostavno ne možemo dopustiti slijetanje hidroaviona u samo srce luke. A s druge strane uvala Stonca udaljena je od središta samo kilometar i pol, sigurna od vremenskih nepogoda i valova... - podvukao je Radica.
- Nadamo se i dalje kako će Višani prepoznati vrijednost povezivanja svog otoka sa kopnom, ali i međunarodne letove koje planiramo uvesti, kada sredimo pristanište. Mi radimo cijelu godinu, upošljavamo minimalno šest domicilnih djelatnika, a održavanje i hidroavionskog prometa itekako je značajno i za lokalnu zajednicu ali i turističku ponudu - ističe Marija Vuletić, glasnogovornice "ECA" tvrtke sa sjedištem u Kaštel Štafiliću.
Pojašnjava nam dalje kako direktor ove zračne firme Klaus Dieter Martin predlaže Višanima dvije nove lokacije, bliže gradu od ponuđene uvale Stonca.
- Jedna je na kraju rive, prema Kutu gdje su plutače, a druga pokraj benzinske stanice. Naš ponton za hidroavion nije velik, pa i dalje mislimo kako neće biti ugroze ni pomorskog puta, ni sigurnosti nautičara i drugih plovila u viškoj luci - kazala je Vuletić.