Marko Đuzel, predsjednik Uprave Aerodroma Mostar, izjavio je da nakon zatvaranja posla sa Croatiom Airlines koja leti 3 sedmična leta za Zagreb, sada pregovara i sa Air Serbiom za letove prema Beogradu.
Tek se pregovara,
daleko je od realizacije, no volja postoji, izvještaava Zamaaero. Sa Air
Serbiom pregovara i niz drugih aerodroma u regiji, a hoće li Mostar
biti prva iduća regionalna linija ostaje za vidjeti. Avionski analitičar Alen Šćuric smatra da će Air Serbia teško letjeti
ovu liniju bez ozbiljnih subvencija, bar onolikih koliko dobiva Croatia
Airlines. - Air Serbia ima tek dva sedmična leta za Banja Luku i samo sedam
letova za Sarajevo. U tom kontekstu Mostar nema nikakve komercijalne
logike. A ako za to dobiju pola miliona EUR ostaje pitanje jel to ima
smisla za Mostar. Iskreno ni linija za Zagreb nema puno smisla za pola
miliona EUR. Za taj novac su mogli dobiti niz linija i frekvencija
Ryanaira, Wizz Aira ili Eurowingsa. Ryanair u Zadru dobiva 1,5 miliona
EUR za 47 linija i 155 letova sedmično. Zamislite onda što se može
dobiti za trećinu tog novca. Za Mostar je daleko logičnije da ima letove
za ogromnu dijasporu u Njemačkoj (Hrvati i Srbi) i Skandinaviji
(Bošnjaci), za Istanbul (Bošnjaci), te za hodočasnike (Rim, Milano,
Napulj, Dublin, Varšava, Madrid). Na to treba trošiti novac, a ne na
letove Croatie Airlines i Air Serbie, konstatuje Šćuric. U augustu je kroz vrata mostarskog erodroma prošlo 5.838, putnika, nakon 2.573 u julu i 1.533 u junu.