Regionalni lider u maloprodaji u čak šest zemalja regije - s više od 2,6 milijarde eura prihoda postao je Agrokor i time pretekao slovenski Mercator. Analiza konzultatnske kuće Deloitte pokazala je kako je nakon dvije godine od početka recesije počela rasti i kupovna moć građana, dok je Agrokor više od 20 posto svojih prihoda u prošloj godini ostvario na stranim tržištima. Dodatnu vrijednost tom rezultatu dižu i činjenice, da je većina rasta ostvarena na novim tržištima, posebno u Srbiji i BiH. S druge strane to je rezultat koji je ostvaren u uvjetima jedne od najvećih gospodarskih kriza do sada.
Regionalni lider u maloprodaji u čak šest zemalja regije - s više od 2,6 milijarde eura prihoda postao je Agrokor i time pretekao slovenski Mercator.
Analiza konzultatnske kuće Deloitte pokazala je kako je nakon dvije godine od početka recesije počela rasti i kupovna moć građana, dok je Agrokor više od 20 posto svojih prihoda u prošloj godini ostvario na stranim tržištima.
Dodatnu vrijednost tom rezultatu dižu i činjenice, da je većina rasta ostvarena na novim tržištima, posebno u Srbiji i BiH. S druge strane to je rezultat koji je ostvaren u uvjetima jedne od najvećih gospodarskih kriza do sada, izjavio je predsjednik Uprave Konzuma Darko Knez.