Brendirana roba po cenama nižim i do 90 odsto

Bez autora
Oct 07 2010

U Inđiji tokom ovog meseca počinje izgradnja prvog pravog autlet centra u Srbiji, gde će u 125 prodavnica kupci moći da nabave brendiranu robu po cenama nižim od 30 do 90 odsto. U centar, koji će se prostirati na 30.000 kvadratnih metara, biće uloženo 30 miliona evra, a to je samo deo ukupne investicije od 100 miliona, koja podrazumeva izgradnju objekata svetskih trgovinskih lanaca, poslovnog centra, hotela izabavnog parka. Objekat će se nalaziti pored autoputa E75, a mesto je izabrano jer je blizu velikih trgovinskih centara - Beograda i Novog Sada. Ta firma ima velikog iskustva u izgradnji autlet centara u svetu, koji postaju sve popularniji, jer prozvođači nastoje da se po isteku sezone, oslobode zaliha brendirane robe, koju onda prodaju, uz izuzetno velike popuste, što je opet povoljno i za potrošače, kojiuz put mogu i dobro da se zabave. Autlet centri se uvek smeštaju izvan gradova i manji su od tržnih centara, ali uvek imaju i predviđenu zabavu za posetioce, jer je cilj da ljudi tu provode svoje vikende i slobodno vreme.

Brendirana roba po cenama nižim i do 90 odstoU Inđiji tokom ovog meseca počinje izgradnja prvog pravog autlet centra u Srbiji, gde će u 125 prodavnica kupci moći da nabave brendiranu robu po cenama nižim od 30 do 90 odsto, najavili su danas investitori - belgijske firme "Fešn haus" (Fashion house) i "Blek ouk" (Black oak).

Član borda direktora "Fešn hausa" Brendon Oreli rekao je da će u centar, koji će se prostirati na 30.000 kvadratnih metara, biti uloženo 30 miliona evra, a to je samo deo ukupne investicije od 100 miliona, koja podrazumeva izgradnju objekata svetskih trgovinskih lanaca, poslovnog centra, hotela izabavnog parka.

Objekat će se nalaziti pored autoputa E75, a mesto je izabrano jer je blizu velikih trgovinskih centara - Beograda i Novog Sada.

Oreli je ukazao da ta firma ima velikog iskustva u izgradnji autlet centara u svetu, koji postaju sve popularniji, jer prozvođači nastoje da se po isteku sezone, oslobode zaliha brendirane robe, koju onda prodaju, uz izuzetno velike popuste, što je opet povoljno i za potrošače, kojiuz put mogu i dobro da se zabave.

Prema njegovim rečima, autlet centri se uvek smeštaju izvan gradova i manji su od tržnih centara, ali uvek imaju i predviđenu zabavu za posetioce, jer je cilj da ljudi tu provode svoje vikende i slobodno vreme.

Novi centar će zaposliti oko 1.000 ljudi, imaće 2.000 parking mesta, brojne kafiće, restorane i dečije igralište, a njime će upravljati trgovci, a ne vlasnici nekretnina, kao što je slučaj sa tržnim centrima.

Posle Gdanjska, Bukurešta i Moskve, odlučili smo se da jedan centar podignemo u Srbiji, jer ovde postoji visoka svest ljudi o modi i modnim trendovima i dobro se razumeju u svetske brednove, rekao je Oreli.

Završetak radova očekuje se u jesen 2011. godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik