“Delta maksi” je sa ostvarenih gotovo 835 miliona evra prihida od prodaje bio najveći maloprodajni lanac u Srbiji u 2009. godini. Ovo istraživamnje je pokazalo da je “Delta maksi” sa 1,089 milijardi evra prihoda ostvarenih na svim tržištima na kojima posluje, ujedno i jedan od tri najveća trgovinska lanca u Adria regionu.Najveća regionalna trgovinska grupa je hrvatski “Agrokor”, odnosno “Konzum” i “Idea”, a drugi igrač u regionu je “Merkator”. Što se tiče tržišta Srbije, iza “Delta maksija” drugo i treće mesto na listi najvećih trgovinskih lanaca zauzeli su “Merkator-S” i “Idea”, a zatim slede “Metro keš end keri”, “Univereksport”, i “Tuš-trejd”.
“Delta maksi” je sa ostvarenih gotovo 835 miliona evra prihida od prodaje bio najveći maloprodajni lanac u Srbiji u 2009. godini, potvrdio je “Dilojt” u svojoj analizi sektora maloprodaje.
Ovo istraživamnje je pokazalo da je “Delta maksi” sa 1,089 milijardi evra prihoda ostvarenih na svim tržištima na kojima posluje, ujedno i jedan od tri najveća trgovinska lanca u Adria regionu.
Najveća regionalna trgovinska grupa je hrvatski “Agrokor”, odnosno “Konzum” i “Idea”, a drugi igrač u regionu je “Merkator”. Što se tiče tržišta Srbije, iza “Delta maksija” drugo i treće mesto na listi najvećih trgovinskih lanaca zauzeli su “Merkator-S” i “Idea”, a zatim slede “Metro keš end keri”, “Univereksport”, i “Tuš-trejd”.