U deset godina poslovanja u BiH Mercator BH je ostvario više od milijarde KM čistog prihoda od prodaje, a na kraju prvog polugodišta 2010. godine ostvaren je prihod od 90 miliona KM. U skladu s grupacijskim planovima Mercatora BH, vrijednost do sada realizovanih investicija je 195 miliona KM, a najviše je uloženo u razvoj maloprodajne mreže, u okviru koje danas posluje 16 prodajnih objekata. Planirana investicija u 2011. godini je deset miliona eura. Vizija ove kompanije je da bude vodeći trgovački lanac u regiji jugoistočne Evrope. U svakodnevnom radu vrijednosti koje žele postići su korist za kupce i potrošače te za dobavljače kako bi se osnažila domaća lokalna privreda. U ovih deset godina zabilježeno je više od 55,5 miliona kupaca, od čega je više od 21 milion posjetilo Mercator Centar Sarajevo.
U deset godina poslovanja u BiH Mercator BH je ostvario više od milijarde KM čistog prihoda od prodaje, a na kraju prvog polugodišta 2010. godine ostvaren je prihod od 90 miliona KM, rečeno je na jučeršnjoj konferenciji za novinare u Sarajevu povodom desetogodišnjice rada ovog centra u BiH.
- U skladu s grupacijskim planovima Mercatora BH, vrijednost do sada realizovanih investicija je 195 miliona KM, a najviše je uloženo u razvoj maloprodajne mreže, u okviru koje danas posluje 16 prodajnih objekata, kazao je direktor Mercatora BH Haris Kuskunović te dodao da je planirana investicija u 2011. godini deset miliona eura.
On je naglasio da je vizija ove kompanije da bude vodeći trgovački lanac u regiji jugoistočne Evrope.
- U našem svakodnevnom radu vrijednosti koje želimo postići su korist za naše kupce i potrošače te za dobavljače kako bi se osnažila domaća lokalna privreda, rekao je Kuskunović.
U ovih deset godina zabilježeno je više od 55,5 miliona kupaca, od čega je više od 21 milion posjetilo Mercator Centar Sarajevo.
- Na polju sponzorstava, donacija i aktivnosti od društveno-odgovornog djelovanja Mercator je uložio više od pet miliona KM, kazao je direktor marketinga i odnosa s javnošću Sami Abadan.
Predstavljajući planove daljeg razvoja centra, Kuskunović je naglasio da je u planu da se do kraja godine otvore četiri prodajna objekta, u Vitezu, Sarajevu, Zenici i Fojnici.
- Razvojne aktivnosti za 2011. godinu bit će fokusirane na širenje maloprodajne mreže na unsko-sansku regiju, gdje planiramo otvoriti objekte u Cazinu i Bihaću, u kojima će posao naći oko 100 osoba, kazala je direktorica maloprodaje Mercator BH Adaleta Kurtović.
Prema njenim riječima, Mercator BH ima u planu i povećanje tržišnog udjela sa pet na 10 posto do 2012. godine.