Kompanija Japan Tobacco International (JTI) imat će minimalne korekcije maloprodajnih cijena cigareta koje će stupiti na snagu 1. januara naredne godine. Imajući u vidu da nova akcizna opterećenja iznose 0,35 pfeninga po paklici, JTI je izvršio minimalne korekcije, tako da će sa 1. januarom cijena Winstona 100s i Winstona Super Slims ostati ista 2.7 KM, a Winston King Size i Memphis će sa 2.5 KM poskupjeti na 2.7 KM. Nadalje, LD King Size će koštati 2.0 KM, a LD Super Slims 2.3 KM. Ronson će sa 2.0 KM porasti na 2.3 KM. Svjetski poznati brand Camel sa prvim januarom će biti dostupniji odraslim potrošačima po novoj cijeni od 3.2 umjesto dosadašnjih 3.5 KM. Svugdje u svijetu, pa tako i u Bosni i Hercegovini, JTI svoje poslovne aktivnosti u potpunosti usaglašava sa aktuelnim zakonskim propisima.
Kompanija Japan Tobacco International (JTI) imat će minimalne korekcije maloprodajnih cijena cigareta koje će stupiti na snagu 1. januara naredne godine.
„Imajući u vidu da nova akcizna opterećenja iznose 0,35 pfeninga po paklici, JTI je izvršio minimalne korekcije, tako da će sa 1. januarom cijena Winstona 100s i Winstona Super Slims ostati ista 2.7 KM, a Winston King Size i Memphis će sa 2.5 KM poskupjeti na 2.7 KM. Nadalje, LD King Size će koštati 2.0 KM, a LD Super Slims 2.3 KM. Ronson će sa 2.0 KM porasti na 2.3 KM. Naš svjetski poznati brand Camel sa prvim januarom će biti dostupniji odraslim potrošačima po novoj cijeni od 3.2 umjesto dosadašnjih 3.5 KM. Prilikom formiranja cijena uvijek vodimo računa o našim potrošačima, te smo uvjereni da će prepoznati naš napor da cijene uskladimo sa novonastalom situacijom, a da kvalitet ostane i dalje neupitno visok,“ izjavio je u intervju Business magazinu generalni manager JTI regije Adriatica Cristian Cring.
Prema riječima Cringa svugdje u svijetu, pa tako i u Bosni i Hercegovini, JTI svoje poslovne aktivnosti u potpunosti usaglašava sa aktuelnim zakonskim propisima.
„Primjetit ćete da JTI u BiH poštuje recimo striktna pravila o nereklamiranju imena duhanskih bradova na javnim mjestima, sportskim ili kulturnim događajima i, na žalost, u situaciji smo da primjetimo da neki naši konkurentni odstupaju od zakonskih propisa koji su vrlo decidni u zabrani reklamiranja,“ izjavio je gosp. Cring dodajući da poslovni subjekti očekuju da Vlada donosi mudre i održive zakone, ali da ih i provodi.
Predstavništvo Japan Tobacco Inaternationala za Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Sarajevu. posluje od marta 2009. godine .