Hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan predstavila je danas u Kući Europe u Zagrebu rezultate istraživanja o iskustvima građana koji kupuju na sniženjima.
Njeno istraživanje je pokazalo da čak 97,6% građana kupuje na sniženjima, najčešće odjeću i obuću, a oni s najnižim primanjima najčešće hranu.
“Trenutačno je u tijeku zimsko sezonsko sniženje i iako smo uveli niz pravila kako bismo zaštitili građane od prevara, čak 72% građana kaže da je naišlo na lažno sniženje. Čak 91,7% građana je bilo razočarano sniženjem u trgovini u odnosu na sniženje koje je oglašavano u izlogu. Posebno je zabrinjavajuće što 90,5% građana nije ništa napravilo kada je primijetilo lažno sniženje”, kaže Biljana Borzan.
Navodi kako trgovci, na kojima je obaveza da informiraju građane o obaveznom jamstvu to često ne čine, a 94,9% građana smatra kako bi trgovci trebali biti susretljiviji i u slučaju reklamacija. Većina građana odgovor vidi u povećanju broja inspekcija.
“Više od 90% građana smatra kako su sniženja veća u drugim državama EU nego kod nas. Europska komisija je provela kontrolu sniženja online u 13 država članica i utvrdila da je svako četvrto sniženje lažno”, navodi Borzan.