Metro Cash & Carry pokreće maloprodajni lanac “Moj dućan”

Bez autora
Aug 04 2010

Metro Cash & Carry Hrvatska počeo je stvarati lanac malih i srednjih dućana pod nazivom “Moj dućan”, u koji je zasad uključeno 400 trgovina. Neovisni trgovci uključivanjem u Metroovu mrežu ostvaruju povoljnije uvjete nabave, što se odražava i na ponudu kupcima. Plan povećanja konkurentnosti na ovaj način obuhvatit će, prema najavama iz Metroa, čak 1000 dućana do kraja 2011. godine. Veleprodajni lanac ovako namjerava proširiti prodajnu mrežu za svoje robne marke Aro, Fine Food i Sigma, koje će plasirati uz posebne rabate i popuste, a malim će trgovcima zauzvrat osigurati promotivnu podršku koja je za njih preskupa. Jamči im oglašavanje na TV postajama i na internetskoj stranici te druge oblike komunikacije prema krajnjim potrošačima, kao što su “newsletter” kampanje, plakati, letci i ostali promotivni materijali...

Metro Cash & Carry pokreće maloprodajni lanac “Moj dućan”Metro Cash & Carry Hrvatska počeo je stvarati lanac malih i srednjih dućana pod nazivom “Moj dućan”, u koji je zasad uključeno 400 trgovina.

Neovisni trgovci uključivanjem u Metroovu mrežu ostvaruju povoljnije uvjete nabave, što se odražava i na ponudu kupcima. Plan povećanja konkurentnosti na ovaj način obuhvatit će, prema najavama iz Metroa, čak 1000 dućana do kraja 2011. godine.

Veleprodajni lanac ovako namjerava proširiti prodajnu mrežu za svoje robne marke Aro, Fine Food i Sigma, koje će plasirati uz posebne rabate i popuste, a malim će trgovcima zauzvrat osigurati promotivnu podršku koja je za njih preskupa. Jamči im oglašavanje na TV postajama i na internetskoj stranici te druge oblike komunikacije prema krajnjim potrošačima, kao što su “newsletter” kampanje, plakati, letci i ostali promotivni materijali. Metro grupa u 33 zemlje ima više od 2100 trgovina i zapošljava oko 300.000 radnika.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik