Francuski lanac hipermarketa “Mr Bricolage”, koji se bavi prodajom različitih vrsta građevinskih materijala, proizvoda i opreme za uređenje kuće i dvorišta, zainteresovan je da otvori osam novih prodajnih objekata u Srbiji. Vrednost investicije je oko 40 miliona evra. Francuska kompanija želi da otvori prodajne objekte prvenstveno u Beogradu i drugim većim i srednjim gradovima u Srbiji. “Mr Bricolage” hipermarketi su zasnovani na principu “uradi sam”. U decembru 2009. godine otvoren je prodajni objekat u Nišu, a pre nekoliko dana i u Novom Sadu. Tokom tri meseca rada prodajnog centra u Nišu od ukupno 40.000 artikala koji se prodaju u tom tržnom centru oko 40 posto bili proizvodi srpskih dobavljača. Rukovodstvo kompanije je prepoznalo kvalitet srpskih proizvoda i već je započet izvoz naše robe na susedna tržišta. Cilj ove kompanije je da se u narednih pet godina proširi na tržišta Srbije, Makedonije, Hrvatske i Albanije.
Francuski lanac hipermarketa “Mr Bricolage”, koji se bavi prodajom različitih vrsta građevinskih materijala, proizvoda i opreme za uređenje kuće i dvorišta, zainteresovan je da otvori osam novih prodajnih objekata u Srbiji.
Vrednost investicije je oko 40 miliona evra.
Francuska kompanija želi da otvori prodajne objekte prvenstveno u Beogradu i drugim većim i srednjim gradovima u Srbiji.
“Mr Bricolage” hipermarketi su zasnovani na principu “uradi sam”.
U decembru 2009. godine otvoren je prodajni objekat u Nišu, a pre nekoliko dana i u Novom Sadu. Tokom tri meseca rada prodajnog centra u Nišu od ukupno 40.000 artikala koji se prodaju u tom tržnom centru oko 40 posto bili proizvodi srpskih dobavljača. Rukovodstvo kompanije je prepoznalo kvalitet srpskih proizvoda i već je započet izvoz naše robe na susedna tržišta.
Cilj ove kompanije je da se u narednih pet godina proširi na tržišta Srbije, Makedonije, Hrvatske i Albanije.