Zbog podizanja akciza na duhanske proizvode u BiH, TDR će od 1. januara 2011. podići cijene svojih cigareta. Tako će cijena najjeftinije TDR-ove cigarete, Yorka od 1. januara iznositi 2,2 KM umjesto dosadašnjih 1,8 KM. Cijena Filtera 160 i MC-a bit će 2,5 KM dok će Ronhill i Walter Wolf od početka iduće godine stajati 2,7 KM što je poskupljenje od 8 posto u odnosu na sadašnju cijenu. Nove cijene posljedica su povećanja akciznog opterećenja na cigarete. Dobro je poznato da porezno opterećenje čini više od 70 posto cijene cigareta i zato će nova zakonska regulativa, koja znatno povećava porezna opterećenja na duhanske proizvode uveliko uticati na duhansku industriji u Bosni i Hercegovini. TDR je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan sa svojim brandovima Ronhill, Avangard, MC, Walter Wolf, Filter 160 i York.
Zbog podizanja akciza na duhanske proizvode u BiH, TDR će od 1. januara 2011. podići cijene svojih cigareta.
Tako će cijena najjeftinije TDR-ove cigarete, Yorka od 1. januara iznositi 2,2 KM umjesto dosadašnjih 1,8 KM. Cijena Filtera 160 i MC-a bit će 2,5 KM dok će Ronhill i Walter Wolf od početka iduće godine stajati 2,7 KM što je poskupljenje od 8 posto u odnosu na sadašnju cijenu.
„Nove cijene posljedica su povećanja akciznog opterećenja na cigarete. Dobro je poznato da porezno opterećenje čini više od 70 posto cijene cigareta i zato će nova zakonska regulativa, koja znatno povećava porezna opterećenja na duhanske proizvode uveliko uticati na duhansku industriji u Bosni i Hercegovini“, izjavio je predsjednik Uprave TDR-a Davor Tomašković.
TDR je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan sa svojim brandovima Ronhill, Avangard, MC, Walter Wolf, Filter 160 i York. S godišnjom prodajom, koja prelazi 3 milijarde komada cigareta i prihodima većim od 40 miliona eura, TDR drži vodeće mjesto na duhanskom tržištu Bosne i Hercegovine, te je svaki treći potrošač u BIH potrošač TDR-ovih proizvoda.