Akcijska sniženja uveliko su se odomaćila i kod nas! Sa tanjim primanjima, cena je postala glavni orijentir srpskim potrošačima. Sa druge strane, sve skromniji pazari ”teraju” trgovce da svakodnevno raznim akcijama pokušaju da privuku mušterije. Zato je konkurencija među trgovcima iz dana u dan sve žešća. U pojedinim akcijama, cene se obore i do 70 odsto, pa prodaja poraste i za tri do četiri puta. Najčešće, cenovnici su ipak korigovani za 10 do 20 odsto. Koliko je ovakav vid prodaje postao popularan, govori i podatak da promet pojedinih proizvoda tokom akcijskog sniženja poraste najmanje za 50 odsto. Velikim sniženjima uspelo se da se privuku potrošači da kupuju, ali i da se zainteresuju da prate akcije koje se nude.
Akcijska sniženja uveliko su se odomaćila i kod nas! Sa tanjim primanjima, cena je postala glavni orijentir srpskim potrošačima.
Sa druge strane, sve skromniji pazari ”teraju” trgovce da svakodnevno raznim akcijama pokušaju da privuku mušterije. Zato je konkurencija među trgovcima iz dana u dan sve žešća.
U pojedinim akcijama, cene se obore i do 70 odsto, pa prodaja poraste i za tri do četiri puta. Najčešće, cenovnici su ipak korigovani za 10 do 20 odsto. Koliko je ovakav vid prodaje postao popularan, govori i podatak da promet pojedinih proizvoda tokom akcijskog sniženja poraste najmanje za 50 odsto.
- Velikim sniženjima uspeli smo da privučemo potrošače da kupuju u našim objektima, ali i da ih zainteresujemo da prate akcije koje nudimo - kaže Martina Petrović, iz Sektora odnosa s javnošću ”Delta Maksija”.
- Naša politika cena, koja prati novi brend imidž, nailazi na pozitivnu reakciju, pa beležimo i porast broja potrošača i rast prometa.
Pored redovnih sezonskih, mesečnih, vikend i prazničnih akcija, organizuju se i akcije tokom sedmice, recimo, ponedeljkom i utorkom, kada je nešto slabiji promet. S obzirom na to da su penzioneri jedan od socijalno najugroženijih slojeva društva, vodeći trgovci obezbedili su im ”minus 10 odsto” na kupovinu u danima kada primaju penzije.
U ”Ideinim” prodavnicama kupovinom ”uz kupone” ostvaruje se ušteda od 50 odsto, prema ”idealnim” cenama, kako kažu, za artikle koji se svakodnevno nalaze u korpi.
Inače, najtraženiji proizvodi tokom akcija uvek su ulje, šećer i brašno, jer imaju duži rok trajanja. Uz prehrambene proizvode, akcijska prodaja je postala uobičajena i za sredstva za higijenu, belu tehniku i kućne aparate, ali i nameštaj. I trgovci odećom i obućom su uvideli da su promotivna sniženja način da brže dođu do kupca.