Treća međunarodna konferencija "Let's do eCommerce" pod sloganom "Lead the Innovation" ove godine okupila je 500 učesnika, uz 25 eminentnih govornika iz Bosne i Hercegovine, regiona i EU.
Ovaj prestižni događaj, u organizaciji Asocijacije za internet trgovinu "eComm", spojio je aktere logistike, telekomunikacija, fintech-a, platne industrije, održivog razvoja i vještačke inteligencije. Konferencija, održana pod visokim pokroviteljstvom člana Predsjedništva BiH Denisa Bećirovića, ponudila je brojne novosti uključujući ekskluzivno predstavljanje praktičnih iskustva, saopćeno je iz Asocijacije eComm.
Jasmin Marić, predsjednik Asocijacije eComm u uvodnom obraćanju je istakao kako podaci pokazuju da digitalna transformacija u našoj regiji više nije opcija već nužnost.
Posebnu pažnju privukla su predavanja o implementaciji vještačke inteligencije, koja je održala Celeste Fejzo, AI Data Trainer. Fejzo je predstavila praktične primjene AI-a u poboljšanju korisničkog iskustva i personalizaciji. AI može prepoznati obrasce ponašanja koje ljudi propuštaju i predvidjeti potrebe prije nego što kupci sami postanu svjesni tih potreba.
Matjaž Robinšak predstavio je sveobuhvatno istraživanje "Shopper's Mind" provedeno na uzorku većem od 3.000 online kupaca u BiH. Istraživanje je otkrilo značajne promjene u ponašanju digitalnih potrošača, koje se ogledaju u povećanju online kupovine sa 30 na 45 posto u posljednje dvije godine, ali i činjenici da se samo 5 posto online kupljenih proizvoda vraća.
Potpredsjednica Asocijacije, Alma Ahmić kazala je da regionalno eCommerce tržište pokazuje snažan trend rasta, s digitalnim transformacijama koje se ubrzano implementiraju u svim sektorima privrede. U području maloprodaje, konferencija je predstavila napredna rješenja koja mijenjaju tradicionalne modele poslovanja.