„Temu”: posvećeni smo temeljnoj kontroli kvaliteta

Bez autora
Jan 22 2025

Globalni internet prodavac „Temu” primenjuje sveobuhvatan pristup kontroli kvaliteta na ovoj platformi, koji je u skladu sa zahtevima tržišta na kojima posluje, saopštili su iz njihove kancelarije za spoljne odnose sa javnošću u Evropi.

Povodom teksta koji je objavio naš list, a u kome se navodi da je samo pet odsto igračaka kupljenih na internetu bezbedno, oni napominju da je do sada učinjeno mnogo kako bi se izbegli takvi problemi na tržištu.

– Proces počinje onbordingom prodavaca, gde su obavezni da dostave neophodnu dokumentaciju. Pored toga, oni potpisuju sporazume kojima potvrđuju svoju posvećenost bezbednosti proizvoda i poštovanju propisa relevantnih za njihova tržišta. „Temu” podržava ovaj proces pružanjem smernica i resursa o zahtevima usklađenosti za različita tržišta. Kada se prodavci uključe, od njih se traži da pruže sveobuhvatne informacije o proizvodu, uključujući opise, broj modela ili serije, trgovačko ime, cene, slike i relevantne dokumente ako je to primenljivo – navode iz ove komapanije. Oni kažu da se sprovode nasumične provere na licu mesta kako bi se potvrdilo da fizički proizvodi odgovaraju njihovim opisima i da su u skladu sa relevantnim standardima. To uključuje proveru pakovanja, etiketa i bezbednosnih oznaka.

– Ako se posumnja da za bilo koji proizvod postoji potencijalna neusaglašenost, kompanija preduzima brze mere, što može uključivati suspendovanje te liste, traženje dodatne dokumentacije ili potpuno uklanjanje proizvoda. Stalni nadzor i saradnja su sastavni deo održavanja kontrole kvaliteta. „Temu” pažljivo prati povratne informacije kupaca kako bi identifikovao potencijalne probleme sa proizvodima. Kada se pojavi zabrinutost, preduzimamo hitne mere da istražimo i, ako je potrebno, uklonimo sve proizvode za koje se sumnja da nisu usklađeni – navode iz kancelarije za odnose sa javnošću „Temua”. Oni su objasnili da aktivno sarađuju sa grupama potrošača i regulatornim vlastima kako bi se bavili različitim pitanjima i omogućili uklanjanje ili povlačenje proizvoda kada je to potrebno. Takođe, ističu da su odgovornost i kazne jasno definisani u okviru „Temuove” kontrole kvaliteta. Oni tvrde da neprestano upućuju prodavce na potrebu za striktnom usklađenošću sa sigurnošću proizvoda, pokazujući time da su u potpunosti svesni svoje odgovornosti.

– Kršenja ovih pravila mogu dovesti do upozorenja, kazni, uklanjanja proizvoda sa liste, zatvaranja naloga ili čak upućivanja na regulatorne organe za teške ili ponovljene prekršaje. Naša kompanija koristi i različite mehanizme kako bi sprečila problematične prodavce da ponovo uđu na ovu platformu – navode oni za „Politiku”.

Inače, Evropska unija ima najstroža pravila o bezbednosti igračaka na svetu, ali internet platforme i dalje dopuštaju prodaju igračaka čiji su prodavci kompanije van EU i koji ne poštuju pravila. Ovakva upozorenja se često čuju od evropskih udruženja potrošača. Kako kažu, e-trgovina je ključna za privredu i potrošači bi trebalo da veruju da je ono što se nudi na prodaju u EU u skladu s pravilima EU. Navedeno je da zato kompanije koje su prisutne ne bi trebalo da zloupotrebljavaju poverenje potrošača u EU. Prema pravilima EU, kompanije koje preko interneta prodaju igračke moraju da preuzmu odgovornost za uklanjanje i zabranu prodaje falsifikovanih i nebezbednih proizvoda. Da podsetimo, Evropska industrija igračaka je upozorila da i dalje na ovom zajedničkom tržištu ima problema sa prodajom proizvoda za najmlađe i najranjivije potrošače. Kada je reč o tržištu Srbije, ova kompanija je ostvarila eksplozivan rast i za vrlo kratko vreme osvojila stotine hiljada kupaca koji lojalno nastavljaju da naručuju proizvode zadovoljni, kako kažu, asortimanom, cenama i dostavom, koja je besplatna. Tajna ovog onlajn trgovca verovatno jeste u tome što je odmah posle epidemije virusa korona, kada se svet globalno borio protiv finansijskih posledica, ponudio tako širok spektar proizvoda po najnižim cenama. Uz cenovnu strategiju koja je prilagođena svakom budžetu, „Temu” je privukao različite profile potrošača.

Ključ je, po svemu sudeći, i u raznovrsnosti asortimana, pa svaki kupac može da pronađe ono što mu je potrebno. Ova kombinacija se pokazala kao dobitna formula na srpskom tržištu, gde potrošači često traže maksimalnu vrednost za svoj novac. Oni nude sve od tehnoloških uređaja i kućnih aparata do odeće, aksesoara, pa čak i proizvoda za kućne ljubimce. Ova raznovrsnost omogućava kupcima da na jednoj platformi pronađu sve što im je potrebno, umesto da obilaze više sajtova. Tako je „Temu” stvorio zanimljiv koncept trgovine koji štedi vreme i nudi priliku da kupac pronađe sve što mu je potrebno na jednom mestu, čime se ističe u odnosu na konkurenciju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik