Mnistarstvo saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore počelo je pregovore s kineskom Vladom o otvaranju kontejnerske brodske linije između Bara i Šangaja. Kineska Vlada zadužila je vodeću brodsku kompaniju da obavi analizu dosadašnjih tokova roba prema istočnoj Evropi i na osnovu toga sagleda korist od otvaranja nove brodske linije za Bar. Na opradanost otvaranja te linije ukazuju prvi rezultati analize, jer sve više robe iz Kine putuje prema Crnoj Gori i dalje prema Srbiji, Mađarskoj, Rumuniji i drugim istočnoevropskim zemljama. To morski transport preko Bara čini najekonomičnijim. Crna Gora u kineskim brodogradilištima gradi dva teretna broda za prevoz rasutih tereta nosivosti od po 35 hiljada tona. Najavljuje se i mogućnost gradnje i trećeg broda u Šangaju specijaliziranog za prevoz kontejnera, koji bi plovio na liniji Bar-Šangaj.
Mnistarstvo saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore počelo je pregovore s kineskom Vladom o otvaranju kontejnerske brodske linije između Bara i Šangaja.
Kineska Vlada zadužila je vodeću brodsku kompaniju da obavi analizu dosadašnjih tokova roba prema istočnoj Evropi i na osnovu toga sagleda korist od otvaranja nove brodske linije za Bar.
Na opradanost otvaranja te linije ukazuju prvi rezultati analize, jer sve više robe iz Kine putuje prema Crnoj Gori i dalje prema Srbiji, Mađarskoj, Rumuniji i drugim istočnoevropskim zemljama. To morski transport preko Bara čini najekonomičnijim. Crna Gora u kineskim brodogradilištima gradi dva teretna broda za prevoz rasutih tereta nosivosti od po 35 hiljada tona.
Najavljuje se i mogućnost gradnje i trećeg broda u Šangaju specijaliziranog za prevoz kontejnera, koji bi plovio na liniji Bar-Šangaj.