Vlasnici bakalnica u Jagodini štampaju zajednički katalog

Bez autora
Dec 08 2010

Vlasnici bakalnica u Jagodini,u borbi za kupca i da bi opstali u konkurenciji šest supermarketa u gradu, odlučili su da štampaju vlastiti katalog u kome će, kao i trgovinski lanci, reklamirati proizvode po akcijskim cenama.Katalog pod nazivom "Gradska tržnica" biće štampan svakih 15 dana u tiražu od 10.000 primeraka, a prvi će izaći 15. decembra i finansiraće ga vlasnici malih prodavnica. Pored bakalnica, u Jagodini posluju tri "Delta maksi" supermarketa, po jedan DIS, TUŠ i IDEA prodajni objekat.

Vlasnici bakalnica u Jagodini štampaju zajednički katalogVlasnici bakalnica u Jagodini,u borbi za kupca i da bi opstali u konkurenciji šest supermarketa u gradu, odlučili su da štampaju vlastiti katalog u kome će, kao i trgovinski lanci, reklamirati proizvode po akcijskim cenama.

Katalog pod nazivom "Gradska tržnica" biće štampan svakih 15 dana u tiražu od 10.000 primeraka, a prvi će izaći 15. decembra i finansiraće ga vlasnici malih prodavnica.
 
Pored bakalnica, u Jagodini posluju tri "Delta maksi" supermarketa, po jedan DIS, TUŠ i IDEA prodajni objekat.

Ideja je potekla od samih vlasnika prodavnica na Gradskoj tržnici (Zelenoj pijaci), koja je najveća u Pomoravskom okrugu.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik