Tokom šest mjeseci promet putnika na crnogorskim aerodromima je veći za 18,0%, posmatrano u odnosu na isti period 2009.godine (na podgoričkom aerodromu je zabilježen porast prometa putnika od 36,0%, dok je na tivatskom aerodromu došlo do pada prometa putnika do 3,0%). Promet aviona, u prosjeku, za oba aerodroma, veći je za 15,0% što je rezultat povećanja prometa aviona na podgoričkom aerodromu za 30,0% i pada prometa aviona na aerodromu Tivat za 8,0%. Na visok rast broja putnika na Aerodrom Podgorica bitno je uticala činjenica da na tom aerodromu, po prvi put imamo transferne putnike iz Skoplja, Prištine i Niša (takvih putnika je bilo 26.197). Ukupan prihod tokom šest mjeseci JP Aerodromi Crne Gore iznosi 6,1 mil.€ (4,9% više u odnosu na šest mjeseci prošle godine). Troškovi u istom periodu povećani su za 9,7% tako da negativni finansijski rezultat iznosi 472.083,95 €...
Tokom šest mjeseci promet putnika na crnogorskim aerodromima je veći za 18,0%, posmatrano u odnosu na isti period 2009.godine (na podgoričkom aerodromu je zabilježen porast prometa putnika od 36,0%, dok je na tivatskom aerodromu došlo do pada prometa putnika do 3,0%), navodi se u vladinoj analizi ekonomske politike za prvih pola godine, dostavljenoj Portalu Analitika.
Promet aviona, u prosjeku, za oba aerodroma, veći je za 15,0% što je rezultat povećanja prometa aviona na podgoričkom aerodromu za 30,0% i pada prometa aviona na aerodromu Tivat za 8,0%.
Na visok rast broja putnika na Aerodrom Podgorica bitno je uticala činjenica da na tom aerodromu, po prvi put imamo transferne putnike iz Skoplja, Prištine i Niša (takvih putnika je bilo 26.197). Ukupan prihod tokom šest mjeseci JP Aerodromi Crne Gore iznosi 6,1 mil.€ (4,9% više u odnosu na šest mjeseci prošle godine). Troškovi u istom periodu povećani su za 9,7% tako da negativni finansijski rezultat iznosi 472.083,95 €.
Tokom šest mjeseci realizovan je značajan dio plana investicija za ovu godinu, koje su se odnosile na nabavku aerodromske opreme, a koja je u funkciji povećanja bezbjednosti i sigurnosti. Uredno se servisiraju obaveze prema EIB i EBRD-u, po osnovu kredita koji su uzeti za izgradnju i modernizaciju željeznica.