Biogradska Ilirija ulaže 18 milijuna kuna

Bez autora
Mar 05 2012

Biogradska turistička tvrtka Ilirija za pripremu ove sezone planira uložiti više od 18 milijuna kuna u dizanje kvalitete objekata, ali i nove projekte. Šest milijuna kuna ulaže se u završetak gradnje, opremanje i uređenje "event broda" kapaciteta do 200 osoba. Riječ je o brodu koji će osim krstarenja i privatnih proslava nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama kongresnog tržišta. U sva tri segmenta poslovanja, nautički, hotelski i kamping turizam, ulaganja za ovu godinu iznose devet milijuna kuna, a najveći dio investicije odnosi se na uređenje i povećanje kongresnih kapaciteta Ilirije, čime će se sveukupan kongresni kapacitet tvrtke popeti do maksimalno 900 osoba. To je značajan iskorak tvrtke na kongresnom tržištu iznimno važnom za punjenje kapaciteta u pred i posezoni, kao i za povećanje izvanpansionske potrošnje s obzirom na to da kongresni gost prosječno troši znatno više od odmorišnog.

Biogradska Ilirija ulaže 18 milijuna kunaBiogradska turistička tvrtka Ilirija za pripremu ove sezone planira uložiti više od 18 milijuna kuna u dizanje kvalitete objekata, ali i nove projekte.

Kako doznajemo u kompaniji, šest milijuna kuna ulaže se u završetak gradnje, opremanje i uređenje "event broda" kapaciteta do 200 osoba.

Goran Ražnjević, predsjednik Uprave Ilirije, pojašnjava da je riječ o brodu koji će osim krstarenja i privatnih proslava nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama kongresnog tržišta. U sva tri segmenta poslovanja, nautički, hotelski i kamping turizam, ulaganja za ovu godinu iznose devet milijuna kuna, a najveći dio investicije odnosi se na uređenje i povećanje kongresnih kapaciteta Ilirije, čime će se sveukupan kongresni kapacitet tvrtke popeti do maksimalno 900 osoba.

"To je značajan iskorak tvrtke na kongresnom tržištu iznimno važnom za punjenje kapaciteta u pred i posezoni, kao i za povećanje izvanpansionske potrošnje s obzirom na to da kongresni gost prosječno troši znatno više od odmorišnog", ističe Ražnjević.

U kamping sektor investiraju tri milijuna kuna u nabavu, potpuno opremanje i uređenje novih mobilnih kućica za kojima, prema iskustvima biogradske tvrtke, postoji iznimno velika potražnja na zapadnom tržištu. U Iliriji napominju da sva veća ulaganja u tvrtku, čiji se objekti velikim dijelom nalaze na pomorskom dobru, ovise o konačnom rješavanju pitanja korištenja pomorskog dobra, odnosno donošenju novog zakona. Taj je proces započela prethodna vlada, ali novi prijedlog zakona o pomorskom dobru još nije usuglašen.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik