Budva: Pozvali zainteresovane da dostave ponude za Action park

Bez autora
May 05 2010

Budvanska Opština pozvala je danas zainteresovane domaća i strana preduzeća i građane da u narednih 30 dana dostave ponudu za izbor strateškog partnera za izgradnju zabavnog Akcion parka u Budvi na brdu Spas. Izbor strateškog partnera će zbog složenosti projekta sa pravnog, ekonomskog i tehničkog aspekta biti realizovan u dvostepenom postupku, odnosno pretkvalifikacije i kvalifikacije ponuđača. Vrijednost ponude, u skladu sa Analizom isplativosti izgradnje zabavnog parka, ne smije prelaziti 40,5 miliona EUR, dok učešće Opštine Budva ne može biti veće od 30 odsto ukupne investicije. Učešće Opštine može se odnositi na davanje zemljišta u višegodišnji zakup, podizanje nivoa komunalne infrastrukture i rješavenje eventualnih imovinsko-pravnih pitanja.

Budva: Pozvali zainteresovane da dostave ponude za Action parkBudvanska Opština pozvala je danas zainteresovane domaća i strana preduzeća i građane da u narednih 30 dana dostave ponudu za izbor strateškog partnera za izgradnju zabavnog Akcion parka u Budvi na brdu Spas.

Izbor strateškog partnera će, kako su objasnili, zbog složenosti projekta sa pravnog, ekonomskog i tehničkog aspekta biti realizovan u dvostepenom postupku, odnosno pretkvalifikacije i kvalifikacije ponuđača.

Vrijednost ponude, u skladu sa Analizom isplativosti izgradnje zabavnog parka, ne smije prelaziti 40,5 miliona EUR, dok učešće Opštine Budva ne može biti veće od 30 odsto ukupne investicije. Učešće Opštine može se odnositi na davanje zemljišta u višegodišnji zakup, podizanje nivoa komunalne infrastrukture i rješavenje eventualnih imovinsko-pravnih pitanja.

Potencijalni strateški partneri su, u pretkvalifikacionom postupku, dužni da dostave izvod iz odgovarajućeg sudskog registra, predlog mogućnosti, odnosno modaliteta realizacije projekta, s tim da se preferira BOT aranžman, kao i idejno rješenje.

Oni bi trebalo da dostave i podatke o godišnjem prometu koji ne smmije biti manji od deset miliona EUR, kao i dokaz da preduzeće nije u stečaju ili postupku likvidacije. Zainteresovani ponuđači treba da dostave i podatke o ugovorenim poslovima u posljednjih pet godina i drugim referencama, kojima se, između ostalog, potvrđuje da se potencijalni strateški partner bavi turističkom djelatnošću.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik