Hotelijeri i izdavaoci privatnog smještaja u Crnoj Gori su podigli nivo kvaliteta i prilagodili cjenovnu politiku zahtjevima tržišta. Turistima su bili na raspolaganju novi, modernizovani i u skladu sa svjetskim standardima opremljeni ski centri (Kolašin, Žabljak, Vučje). Opština Kolašin bilježi rast broja noćenja od 15 odsto opština Nikšić 44,6 odsto, a rast posjeta za oko 30 odsto, dok nešto slabije rezultate bilježe opštine: Žabljak, Plav, Plužine, Pljevlja i Andrijevica. Navodi se da je Opština Budva, najatraktivnija destinacija u Crnoj Gori, ostaje glavni favorit generišući dužinu boravaka sa učešćem od 19,5 odsto noćenja u ukupnom broju noćenja za prva dva mjeseca tekuće godine, dok Herceg Novi u strukturi noćenja učestvuje sa 16,2 odsto i pored osvajanja prestižne nagrade "Zlatno turističko srce" za 2011. godinu u okviru manifestacije dodjele nagrada turističke akcije "Biramo najuspješnije u turizmu Jugoistočne Evrope 2011. god".
Hotelijeri i izdavaoci privatnog smještaja u Crnoj Gori su podigli nivo kvaliteta i prilagodili cjenovnu politiku zahtjevima tržišta, ocijenjeno je u Vladinoj analizi Ekonomske politike za prvi kvartal.
Turistima su bili na raspolaganju novi, modernizovani i u skladu sa svjetskim standardima opremljeni ski centri (Kolašin, Žabljak, Vučje).
Opština Kolašin bilježi rast broja noćenja od 15 odsto opština Nikšić 44,6 odsto, a rast posjeta za oko 30 odsto, dok nešto slabije rezultate bilježe opštine: Žabljak, Plav, Plužine, Pljevlja i Andrijevica.
Navodi se, kako prenosi CdM, da je Opština Budva, najatraktivnija destinacija u Crnoj Gori, ostaje glavni favorit generišući dužinu boravaka sa učešćem od 19,5 odsto noćenja u ukupnom broju noćenja za prva dva mjeseca tekuće godine, dok Herceg Novi u strukturi noćenja učestvuje sa 16,2 odsto i pored osvajanja prestižne nagrade "Zlatno turističko srce" za 2011. godinu u okviru manifestacije dodjele nagrada turističke akcije "Biramo najuspješnije u turizmu Jugoistočne Evrope 2011. god".
Ističe se da je nastavljena intezivna promotivna aktivnost na unapređenju imidža Crne Gore kao održive turističke destinacije na brojnim sajmovima turizma u inostranstvu, publikovanja promotivnih materijala, afirmacije zimske turističke ponude preko kampanja, kao i putem organizacije studijskih grupa stranih novinara za rad na reportažama o Crnoj Gori.
I ove godine Svjetski savjet za putovanja i turizam WTTC uradio je Godišnji izvještaj koji sadrži podatke o direktnim i indirektnim efektima koje generiše turizam, odnosno kojima se utvrđuje uticaj turizma na nacionalnu, ali i na globalnu ekonomiju.
"Očekuje se da će u 2011. godini šira ekonomija generisana turizmom doprinijeti sa 20,8 odsto crnogorskom bruto domaćem proizvodu. Takođe, ukupna zaposlenost u široj ekonomiji generisana turizmom (direktno i indirektno) iznosiće oko 18,4 odsto ukupne zaposlenosti u Crnoj Gori, dok će direktan uticaj u broju zaposlenih biti oko 8,3 odsto", kaže se u Analizi.