Zrakoplovna kompanija Dubrovnik Airline ove sezone u potpunosti će ispuniti obveze koje je potpisala sa svojim turoperatorima, no morali su odustati od zapošljavanja jednog zrakoplova izvan Hrvatske, kao što su to radili svake godine. Bilo je predviđeno da ove sezone kompanija operira s dva zrakoplova Airbus 320 i 2 zrakoplova MD 80, no odustali su od dovođenja drugog Airbusa 320. Zbog rada s manjim brojem zrakoplova pojavio se višak zaposlenika, pa se na razne načine pokušao riješiti taj problem. Dio radnika preraspoređen je na druga radna mjesta, neki su zadržani, ali sa smanjenim mjesečnim fondom sati, a neki su, nažalost, otpušteni kao tehnološki višak. Ukupno je kao tehnološki višak otpušteno devetero zaposlenika, a uz njih je još četvero otpušteno jer im nije produljen ugovor. Riječ je o osobama koje su vezane uz operativu (mehaničari, piloti, predstavnici) i za koje zbog manjeg broja zrakoplova nema dovoljno posla.
Zrakoplovna kompanija Dubrovnik Airline ove sezone u potpunosti će ispuniti obveze koje je potpisala sa svojim turoperatorima, no morali su odustati od zapošljavanja jednog zrakoplova izvan Hrvatske, kao što su to radili svake godine, ističe kapetan Zeno Singer, direktor kompanije.
Napominje da je bilo predviđeno da ove sezone kompanija operira s dva zrakoplova Airbus 320 i 2 zrakoplova MD 80, no odustali su od dovođenja drugog Airbusa 320. Zbog rada s manjim brojem zrakoplova pojavio se višak zaposlenika, pa se na razne načine pokušao riješiti taj problem. »Dio radnika preraspoređen je na druga radna mjesta, neki su zadržani, ali sa smanjenim mjesečnim fondom sati, a neki su, nažalost, otpušteni kao tehnološki višak«, kaže Singer. Ukupno je kao tehnološki višak otpušteno devetero zaposlenika, a uz njih je još četvero otpušteno jer im nije produljen ugovor. Riječ je o osobama koje su vezane uz operativu (mehaničari, piloti, predstavnici) i za koje zbog manjeg broja zrakoplova nema dovoljno posla.
Međutim, da bi slika bila potpuna, ističe Singer, treba reći da će Dubrovnik Airline bez obzira na to preko ljeta zaposliti od 14 do 16 novih ljudi, i to kabinskog osoblja (za koje je ove zime održan program školovanja), kako bi mogli normalno odraditi ljetni program.
Singer ističe da je ove godine potpisano gotovo 15 posto više ugovora s turoperatorima u odnosu na prošlu godinu, a to pokazuje stabiliziranje i oporavak europskog tržišta, što ocjenjuje pozitivnim i za kompaniju. Dodaje da, nažalost, problemi u arapskim zemljama u mediteranskom bazenu nisu generirali veći broj turista prema Hrvatskoj.
Budući da se zbog smanjenog broja zrakoplova ove sezone moraju koncentrirati samo na svoj uobičajeni ljetni program, vjerojatno je da će daljnji razvoj krenuti s jedne stepenice niže nego što je zamišljeno i planirano, ali to nikako ne znači da se odustaje od plana obnove flote. Singer kaže da razgovaraju s nekoliko investitora i stoga očekuju da će, bez obzira na ovogodišnji zastoj, Dubrovnik Airline nastaviti s planiranim razvojem.
Dubrovnik Airline organiziran je u skladu sa strogim propisima koje važe u europskom zračnom prostoru budući da je Hrvatska punopravna članica JAA (Joint Aviation Authorities - združena europska zrakoplovna vlast). Kompanija svoje sjedište ima u Zračnoj luci Dubrovnik, gdje su smješteni svi odjeli tvrtke.