Crna Gora je u decembarskom kineskom izdanju magazina Trevel+Ležr /Travel+Leisure/ uvrštena u osam najpopularnijih turističkih destinacija u usponu. Taj časopis jedan je od najprestižnijih i svjetski priznatih američkih turističkih magazina za putovanja. Magazin navodi da popularnost Crne Gore, kao jedne od bivših jugoslovenskih država, i dalje raste. To je zemlja divlje ljepote sa visokim planinama, nevjerovatnim fjordom, Jadranskim morem, a da ne pominjemo grad Kotor, jedan od dragulja prirodnog i kulturnog nasljeđa koji je prepoznala i organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO). Autori su pored čuvenih vina i rakije posebno opisali i ljepote Ulcinja. Plaža Ada Bojana izrasta u surferski raj i mjesto cjelodnevnih žurki koje privlače mlade Evropljane. Američki magazin istražuje nova mjesta za odmor, trendove i definiše kretanja na globalnoj turističkoj mapi, a i autoritet je prilikom odabira naredne destinacije za odmor.
Crna Gora je u decembarskom kineskom izdanju magazina Trevel+Ležr /Travel+Leisure/ uvrštena u osam najpopularnijih turističkih destinacija u usponu.
Iz Nacionalne turističke organizacije saopštili su da je taj časopis jedan od najprestižnijih i svjetski priznatih američkih turističkih magazina za putovanja.
Magazin navodi da popularnost Crne Gore, kao jedne od bivših jugoslovenskih država, i dalje raste.
"To je zemlja divlje ljepote sa visokim planinama, nevjerovatnim fjordom, Jadranskim morem, a da ne pominjemo grad Kotor, jedan od dragulja prirodnog i kulturnog nasljeđa koji je prepoznala i organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO)", navodi se u članku.
Autori su pored čuvenih vina i rakije posebno opisali i ljepote Ulcinja.
„Plaža Ada Bojana izrasta u surferski raj i mjesto cjelodnevnih žurki koje privlače mlade Evropljane", piše list.
Američki magazin istražuje nova mjesta za odmor, trendove i definiše kretanja na globalnoj turističkoj mapi, a i autoritet je prilikom odabira naredne destinacije za odmor.
Časopis izlazi mjesečno na kineskom tržištu u tiražu od 350 hiljada primjeraka, a njegova distributivna mreža pokriva najveće kineske gradove. Ciljna grupa je kineska elita koja traži autentična putovanja i odmore.