Svoju turističku ponudu Crna Gora je ove godine prilagodila okolnostima, odnosno ekonomskoj situaciji u zemlji i regionu.Nočenje u privatnom standardizovanom smeštaju za šest evra dnevno osnov je ove ponude, a akcija "Zove more" podrazumeva sedmodnevne aranžmane u privatnom smeštaju, ali i hotelima sa dve i tri zvezdice po ceni od 42 do 74 evra, u zavisnosti od termina.
Svoju turističku ponudu Crna Gora je ove godine prilagodila okolnostima, odnosno ekonomskoj situaciji u zemlji i regionu.
Nočenje u privatnom standardizovanom smeštaju za šest evra dnevno osnov je ove ponude, a akcija "Zove more" podrazumeva sedmodnevne aranžmane u privatnom smeštaju, ali i hotelima sa dve i tri zvezdice po ceni od 42 do 74 evra, u zavisnosti od termina.
Za ovakvu ponudu turistički radnici su se opredelili zbog procene da se ove godine očekuje najviše turista koji na letovanje idu sa idejom da ne potroše previše novca.
Srpski turisti čine trećinu od ukupnog broja turista, od 1,8 miliona noćenja. Njihov broj nije smanjen ni posle vizne liberalizacije, jer Srbi imaju naviku da letuju u Crnoj Gori, u kojoj se osećaju kao kod kuće.
Takođe, srpski turisti i zimi, kao i za vreme novogodišnjih praznika posećuju i planine Crne Gore, koja je postala interesantna destinacija i za aktivni odmor, rafting, ekoturizam, seoski i avanturistički turizam. U Crnoj Gori u razvoju je i kongresni turizam, a procena je da će on biti interesantan i za srpsko tržište.