Digitalni info punktovi

Bez autora
May 23 2010

U Virpazaru je otvorena prva faza digitalnih info punktova, koji predstavljaju najsavremeniji način komunikacije i pružanja servisnih informacija turistima u Crnoj Gori. Tako pored najvećeg turističkog sajta www.montenegro.travel, sa decentralizovanim ažuriranjem podataka, i MCC (Montenegro Customer Care) Call centra 1300, Nacionalna turistička organizacija, kroz info punktove razvija i treći segment savremenog informatičkog sistema, koji objedinjuje i podiže na viši nivo kvalitet pružanja usluge informisanja. Od ukupno trideset jednog digitalnog info punkta u svim opštinama, u prvoj fazi je planirano uvezivanje u sistem njih 24 u petnaest opština (Herceg Novom, Kotoru, Tivtu, Cetinju, Plužinama, Mojkovcu, Žabljaku, Kolašinu...), a sljedeće sedmice se očekuje povezivanje u program info punkta u Baru.

Digitalni info punktoviU Virpazaru je danas otvorena prva faza digitalnih info punktova, koji predstavljaju najsavremeniji način komunikacije i pružanja servisnih informacija turistima u Crnoj Gori.

Tako pored najvećeg turističkog sajta www.montenegro.travel, sa decentralizovanim ažuriranjem podataka, i MCC (Montenegro Customer Care) Call centra 1300, Nacionalna turistička organizacija, kroz info punktove razvija i treći segment savremenog informatičkog sistema, koji objedinjuje i podiže na viši nivo kvalitet pružanja usluge informisanja.

Od ukupno trideset jednog digitalnog info punkta u svim opštinama, u prvoj fazi je planirano uvezivanje u sistem njih 24 u petnaest opština (Herceg Novom, Kotoru, Tivtu, Cetinju, Plužinama, Mojkovcu, Žabljaku, Kolašinu...), a sljedeće sedmice se očekuje povezivanje u program info punkta u Baru, kazali su iz Nacionalne turističke organizacije.

U narednom periodu biće uključeno još šest punktova kao i aplikacija za uvezivanje digitalnih info punktova sa Call centrom 1300, kao i postavljanje aplikacija za mogućnost downloadovanja panoramskih mapa preko bluetooth-a.

Drektor NTO-a Saša Radović je rekao da, prema opredjeljenjima Crne Gore kao visokokvalitetne i moderne turističke destinacije, uvođenje info punktova omogućava građanima na najsavremeniji način pružanje informacija.

Projekcija je da se u narednom periodu u svakoj opštini instalira 5-10 info punktova, koji su se pokazali kao najefektiniji u direktnoj komunikaciji sa turistima.

Ovaj interaktivni servis omogućava turistima da preko tach ekrana pošalju e-mailove, fotografije, video zapise, multimedijalne poruke (sa naznakom „Greetings from Montenegro") kao i da u zavisnosti od opština u kojima se nalaze, dobiju pregled aktuelnih turističkih informacija, progama manifestacija i drugih korisnih podataka.

Inače, Call centar 1300 je otvoren za turiste 24 časa dnevno, pruža informacije na tri svjetska jezika, i omogućava direktan kontakt sa operaterima, dobijanje informacija, ulaganja žalbi, primjedbi, upućivanje pohvala i sugestija i sl.

Imajući u vidu potrebe turista za kvalitetnim i detaljnim informacijama prilikom dolaska u našu zemlju preko Call centra je omogućeno za turiste i rezervisanje smještaja.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik