Ovogodišnja turistička sezona u Sloveniji je na razini lanjske, no postavljeni cilj povećanja turističkih dolazaka do kraja godine za dva posto, te broja noćenja za tri posto, još bi se mogao ostvariti. Ove sezone su se malo bojali, ali se čini da će rezultati u kolovozu biti dobri, a prihodi su na razini lanjske godine. Lanjsku su kriznu godinu u slovenskom turizmu "spašavali" domaći posjetitelji, no Slovenija se opet mora vratiti jačoj promociji usmjerenoj na strane goste. Po podacima slovenske središnje banke turistički prihod u prvoj je polovici godine smanjen za jedan posto, no turistički operateri stanje vide još gorim jer ocjenjuju da izvanpansionska potrošnja pada, dok se vrijeme koje turisti koriste za odmor smanjuje.
Ovogodišnja turistička sezona u Sloveniji je na razini lanjske, no postavljeni cilj povećanja turističkih dolazaka do kraja godine za dva posto, te broja noćenja za tri posto, još bi se mogao ostvariti, izjavio je za ljubljansko "Delo" od ponedjeljka prvi čovjek slovenskog turizma Dimitrij Piciga.
"Ove sezone smo se malo bojali, ali se čini da će rezultati u kolovozu biti dobri, a prihodi su na razini lanjske godine", rekao je Piciga koji vodi Slovensku turističku organizaciju (STO).
Lanjsku su kriznu godinu u slovenskom turizmu "spašavali" domaći posjetitelji, no Slovenija se opet mora vratiti jačoj promociji usmjerenoj na strane goste, dodaje Piciga.
Po podacima slovenske središnje banke turistički prihod u prvoj je polovici godine smanjen za jedan posto, no turistički operateri stanje vide još gorim jer ocjenjuju da izvanpansionska potrošnja pada, dok se vrijeme koje turisti koriste za odmor smanjuje.
"Za istu zaradu kao prošle godine bit će potrebno 20 posto više gostiju", rekao je za "Delo" predsjednik udruge slovenskih turističkih agencija Tone Matijašič.