I ove sezone pokazalo se da je izgradnjom treće trake u Kamenarima i kupovinom novog trajekta, koji može da primi 60 vozila, riješen dugogodišnji veliki saobraćajni problem u Boki. Ali, da i novoizgrađena infrastruktura ima limite, pokazao je 31. jul, kada je kroz Boku protutnjao veliki talas motorizovanih turista, uglavnom iz pravca Hrvatske. Kolona vozila se protezala skoro do Baošića. Zahvaljujući angažovanosti saobraćajne policije i neprekidnom radu svih pet trajekata, nije došlo do stvaranja tzv. saobraćajnih čepova. Promet na trajektnom prelazu na prošlogodišnjem je nivou, ako ne i manji. Za sljedeću sezonu najavljuje se da će njihova flota biti bogatija za još jedan trajekt, kapaciteta 40 vozila. Radovi na novom plovilu su počeli u brodogradilištu Tehnomont u Puli.
I ove sezone pokazalo se da je izgradnjom treće trake u Kamenarima i kupovinom novog trajekta, koji može da primi 60 vozila, riješen dugogodišnji veliki saobraćajni problem u Boki.
Ali, da i novoizgrađena infrastruktura ima limite, pokazao je 31. jul, kada je kroz Boku protutnjao veliki talas motorizovanih turista, uglavnom iz pravca Hrvatske, piše Pobjeda.
Kolona vozila se protezala skoro do Baošića. Zahvaljujući angažovanosti saobraćajne policije i neprekidnom radu svih pet trajekata, nije došlo do stvaranja tzv. saobraćajnih čepova.
Tehnički direktor Pomorskog saobraćaja, Đuro Kosić procjenjuje da je promet na trajektnom prelazu na prošlogodišnjem nivou, ako ne i manji.
Za sljedeću sezonu najavljuje da će njihova flota biti bogatija za još jedan trajekt, kapaciteta 40 vozila. Radovi na novom plovilu su počeli u brodogradilištu Tehnomont u Puli.