U jednome danu devet kruzera s 10 tisuća putnika - to je Dubrovnik u srcu sezone. Na ulazu u staru gradsku jezgru uže koje preusmjerava pješake kako zbog gužvi ovdje ne bi ostali zarobljeni, što se znalo događati. Jer u samo nekoliko sati treba vidjeti i doživjeti što više. I ove sezone dobar posao za vlasnike suvenirnica kojih je u gradu više od 120. No malo se tko od jednodnevnih gostiju koristi ugostiteljskon ponudom. Vremena je malo, a ionako jedu na brodu. Neki smatraju da to nije dobar posao za Dubrovnik jer naprave veliku gužvu, a ne potroše puno. Ne slažu se s time u Lučkoj upravi Dubrovnik, koja i ove godine od krstarenja očekuje prihod između 17 i 18 milijuna kuna. A ne zaboravimo i da u dubrovačkim hotelima, kampovima i privatnom smještaju ovih dana boravi oko 17 tisuća turista.
U jednome danu devet kruzera s 10 tisuća putnika - to je Dubrovnik u srcu sezone.
Na ulazu u staru gradsku jezgru uže koje preusmjerava pješake kako zbog gužvi ovdje ne bi ostali zarobljeni, što se znalo događati. Jer u samo nekoliko sati treba vidjeti i doživjeti što više.
I ove sezone dobar posao za vlasnike suvenirnica kojih je u gradu više od 120. No malo se tko od jednodnevnih gostiju koristi ugostiteljskon ponudom. Vremena je malo, a ionako jedu na brodu.
Neki smatraju da to nije dobar posao za Dubrovnik jer naprave veliku gužvu, a ne potroše puno. Ne slažu se s time u Lučkoj upravi Dubrovnik, koja i ove godine od krstarenja očekuje prihod između 17 i 18 milijuna kuna. A ne zaboravimo i da u dubrovačkim hotelima, kampovima i privatnom smještaju ovih dana boravi oko 17 tisuća turista.
Jesu li uže i preusmjeravanje prometa dovoljni za više reda u prenapučenom gradu, pitaju se Dubrovčani, koji su na lokalnome radiju svojedobno slušali i obavijesti da se u dane najvećih gužvi ne voze gradom automobilima.