Avioprijevoznik Dubrovnik Airline najvjerojatnije će u stečaj. Osim što je dužan Poreznoj upravi, koja ga ja navodno blokirala, Dubrovnik Airline dužan je i dubrovačkoj Zračnoj luci Čilipi 2,5 milijuna kuna. Zbog podmirenja dugova prodani su svi zrakoplovi. Informacija je to koja se proširila nakon višegodišnjih spekulacija o lošim poslovnim rezultatima ove kompanije. Prema svemu sudeći posljednji komercijalni let će biti onaj koji je obavila prije tjedan dana. U vrijeme najboljih poslovnih rezultata hrvatski čarter operater imao je više od 200 zaposlenih. Tehnološkim viškom proglašeno je 170 zaposlenika, koji su otišli uz otpremine, a stečaj će dočekati njih tridesetak, koji su do sada uspjeli primiti sve plaće. Unatoč poteškoćama u poslovanju Dubrovnik Airline ove je sezone uspio izvršiti sve obveze prema turoperatorima te prevesti sve putnike.
Avioprijevoznik Dubrovnik Airline najvjerojatnije će u stečaj. Osim što je dužan Poreznoj upravi, koja ga ja navodno blokirala, Dubrovnik Airline dužan je i dubrovačkoj Zračnoj luci Čilipi 2,5 milijuna kuna.
Zbog podmirenja dugova prodani su svi zrakoplovi.
Informacija je to, još uvijek neslužbena, koja se proširila nakon višegodišnjih spekulacija o lošim poslovnim rezultatima ove kompanije. Prema svemu sudeći posljednji komercijalni let će biti onaj koji je obavila prije tjedan dana.
U vrijeme najboljih poslovnih rezultata hrvatski čarter operater imao je više od 200 zaposlenih. Tehnološkim viškom proglašeno je 170 zaposlenika, koji su otišli uz otpremine, a stečaj će dočekati njih tridesetak, koji su do sada uspjeli primiti sve plaće. Unatoč poteškoćama u poslovanju Dubrovnik Airline ove je sezone uspio izvršiti sve obveze prema turoperatorima te prevesti sve putnike.
Dubrovnik Airline je, podsjetimo, startao sredinom travnja 2005. Na obale Jadrana, u Dubrovnik, Split, Zadar, Rijeku i Pulu prevozio je tisuće turista iz svih zemalja Europe. Flota Dubrovnik Airlinea brojila je zrakoplova od kojih je svaki prevozio 167 putnika.