Najava grada da će biti uvedene tri fiksne tarife za vožnju iz beogradske vazdušne luke „Nikola Tesla“ izazvala je podeljene reakcije taksista. Većina smatra da će na taj način mušterije biti zaštićene od nesavesnih vozača koji vožnju naplaćuju višestruko skuplje od propisanih cena,ali ima i onih koji misle da ova mera neće doneti ništa dobro. Grad je predložio taksistima da se prevoz od i do beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“ od početka novembra ponovo naplaćuje po fiksnim cenama, podeljenim na tri gradske zone. Putnicima bi se na aerodromu izdavao odgovarajući vaučer, po kojem bi vožnja u prvoj zoni koštala 1.500 dinara, u drugoj 2.500, dok bi se za treću zonu moralo izdvojiti 3.800 dinara. Na kraju vožnje, putnici će taksistima predati ovaj vaučer, i platiti navedeni iznos, bez ikakvih naknadnih troškova...
Najava grada da će biti uvedene tri fiksne tarife za vožnju iz beogradske vazdušne luke „Nikola Tesla“ izazvala je podeljene reakcije taksista.
Većina smatra da će na taj način mušterije biti zaštićene od nesavesnih vozača koji vožnju naplaćuju višestruko skuplje od propisanih cena,ali ima i onih koji misle da ova mera neće doneti ništa dobro.
Grad je predložio taksistima da se prevoz od i do beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“ od početka novembra ponovo naplaćuje po fiksnim cenama, podeljenim na tri gradske zone. Putnicima bi se na aerodromu izdavao odgovarajući vaučer, po kojem bi vožnja u prvoj zoni koštala 1.500 dinara, u drugoj 2.500, dok bi se za treću zonu moralo izdvojiti 3.800 dinara. Na kraju vožnje, putnici će taksistima predati ovaj vaučer, i platiti navedeni iznos, bez ikakvih naknadnih troškova.
Prva zona obuhvata ceo urbani deo 10 gradskih opština, kao i naselja u blizini aerodroma. Drugu zonu bi činile Sremčica, Ovča ili Borča, dok bi u trećoj bili Lazarevac, Mladenovac, Sopot i ostale udaljene relacije. Kada putnik dođe na info-pult na aerodromu i kaže gde želi da ide, radnik će u kompjuter uneti vreme i odrednicu na osnovu čega će putnik dobiti vaučer. Taksista neće moći da naplati više od iznosa koji stoji na vaučeru, čak ni za prtljag.
Odluka o fiksnoj ceni taksi usluga biće doneta oko prvog novembra, nakon dogovora sa taksistima i kada se obezbede svi uslovi. Naime, potrebno je obezbediti određene tehničke uslove, kao što su kamere i rampa na aerodromu, gde će se videti koje je vozilo preuzelo vožnju da bi ova odluka mogla da se primenjuje.
U sindikatu taksista „Nezavisnost“ smatraju da je ideja dobra i da će je podržati. Ipak, nedostatke vide u broju zona koje su ovom odlukom predviđene.U prvoj zoni, koja podrazumeva širi centar grada, bili bi oštećeni korisnici koji se voze, na primer, do Terazija i kojima bi inače taksimetar otkucao oko 1.150 dinara. U tu zonu spada i Karaburma i Vidikovac do kojih vožnja po taksimetru iznosi između 1.800 i 2.000 dinara, pa bi tada taksista bio u manjku.
Takođe, nisu precizno definisane ni druga i treća zona u kojima su predložene fiksne cene 2.500 i 3.800 dinara, te bi neko svakako bio oštećen u određenim slučajevima,kažu u sindikatu „Nezavisnost“.
U gradskoj upravi se ne slažu sa predlozima pojedinih taksi prevoznika da je potrebno uvesti više od tri zone i smatraju da su one sasvim primerene veličini Beograda.
Ovaj predlog grada podelio je i same taksi prevoznike. Jedni smatraju da ovakve mere nisu potrebne, dok drugi smatraju da će one uvesti red u taksi prevoz na aerodromu.