Generalturist ide u stečaj

Bez autora
Feb 13 2012

Uprava Generalturista (GT) dala je zahtjev za pokretanje stečajnog postupka GT-a. U traženju kvalitetnih rješenja Uprava i vlasničke strukture GT-a su uložili velike napore, iscrpivši sve izvore i vlastite mogućnosti poput ulaganja vlastitih sredstava i osobnih garancija. No, poslovanje se nije moglo održati na profitabilnoj razini i samo društvo je postalo nelikvidno. Pokretanjem postupka za stečajem svi oni koji su uplatili turističke aranžmane neće ih moći konzumirati, no Uprava naglašava da su pokretanjem police Croatie osiguranja putnicizaštičeni te da se pristigli zahtjevi već obrađuju. Također, pozivali su sve oneputnike, koji do sad nisu još kontaktirani, da se obrate poslovnicama Generalturista ili na broj telefona 01/480 55 60 ili 01/480 55 85. U priopćenju Uprava objašnjava da se tijekom zadnje dvije godine pokušalo pronaći kvalitetnog strateškog partnera te da su se vodili pregovori dva inozemna kao što su TUI i Odien (fond koji u vlasništvu ima velikog češkog touroperatora ) te dva domaća – Adriatica.net grupom i na kraju, o čemu je javnost obaviještena, agencijom Uniline.

Generalturist ide u stečajUprava Generalturista (GT) dala je zahtjev za pokretanje stečajnog postupka GT-a, priopćeno je u ponedjeljak iz te tvrtke.

U traženju kvalitetnih rješenja Uprava i vlasničke strukture GT-a su uložili velike napore, iscrpivši sve izvore i vlastite mogućnosti poput ulaganja vlastitih sredstava i osobnih garancija. No, poslovanje se nije moglo održati na profitabilnoj razini i samo društvo je postalo nelikvidno, navodi se u priopćenju kojega je potpisao predsjednik Uprave Zoran Pečarević.

Pokretanjem postupka za stečajem svi oni koji su uplatili turističke aranžmane neće ih moći konzumirati, no Uprava naglašava da su pokretanjem police Croatie osiguranja putnicizaštičeni te da se pristigli zahtjevi već obrađuju.

Također, pozivali su sve oneputnike, koji do sad nisu još kontaktirani, da se obrate poslovnicama Generalturista ili na broj telefona 01/480 55 60 ili 01/480 55 85.

U priopćenju Uprava objašnjava da se tijekom zadnje dvije godine pokušalo pronaći kvalitetnog strateškog partnera te da su se vodili pregovori dva inozemna kao što su TUI i Odien (fond koji u vlasništvu ima velikog češkog touroperatora ) te dva domaća – Adriatica.net grupom i na kraju, o čemu je javnost obaviještena, agencijom Uniline.

Međutim, ističu, niti sa jednom od spomenutih kompanija nije nađen prihvatljivi poslovni model koji bi omogućio daljnje poslovanje. Naime, niti jedan od kontaktiranih partnera nije izrazio spremnost da uloži nova sredstva za podmirenje barem dijela dospjelih obveza prema dobavljačima bez kojih društvo ne može dalje poslovati.

Razumijevanje nisu iskazale ni poslovne banke, koje, upoznate u cijelosti sa problemima, nisu odobrile određene mjere podrške i reprogramiranje GT-ovih obveza, navodi se u priopćenju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik