Njemački niskotarifni zrakoplovni prijevoznik Germanwings koji je prije osam godina uveo prvi let za Hrvatsku, zadovoljan je dosadašnjim rezultatima koji ukazuju na više od 80 posto popunjenosti zrakoplova na svim linijama. Rezultati se odnose na tekuću godinu na letove iz Zagreba i Splita prema brojnim njemačkim gradovima. Ove su se godine susreli s brojnim izazovima i teškim tržišnim uvjetima, no ostvarili su vrlo dobre rezultate i zadržali visoku popunjenost zrakoplova. Germanwings od početka svog poslovanja u Hrvatskoj 2004. godine prevezao je dosad oko 2,5 milijuna putnika. Nova usluga Germanwingsa, Best Seat (najbolje sjedalo) putnicima osigurava najveći prostor za sjedenje od svih europskih zrakoplovnih tvrtki. Ovaj niskotarifni zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Kölnu svojim letovima povezuje Zagreb s Kölnom, Stuttgartom, Berlinom, Hannoverom i Dortmundom, a letjeti s Germanwingsom moguće je i iz Splita.
Njemački niskotarifni zrakoplovni prijevoznik Germanwings koji je prije osam godina uveo prvi let za Hrvatsku, zadovoljan je dosadašnjim rezultatima koji ukazuju na više od 80 posto popunjenosti zrakoplova na svim linijama.
Rezultati se odnose na tekuću godinu na letove iz Zagreba i Splita prema brojnim njemačkim gradovima.
Ove smo se godine susreli s brojnim izazovima i teškim tržišnim uvjetima, no ostvarili smo vrlo dobre rezultate i zadržali visoku popunjenost zrakoplova, izjavio je Andreas Engel, voditelj međunarodnih odnosa s javnošću Germanwingsa. Engel je dodao da je Germanwings od početka svog poslovanja u Hrvatskoj 2004. godine prevezao dosad oko 2,5 milijuna putnika i podsjetio na novu uslugu Germanwingsa, Best Seat (najbolje sjedalo) koja putnicima osigurava najveći prostor za sjedenje od svih europskih zrakoplovnih tvrtki.
Ovaj niskotarifni zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Kölnu svojim letovima povezuje Zagreb s Kölnom, Stuttgartom, Berlinom, Hannoverom i Dortmundom, a letjeti s Germanwingsom moguće je i iz Splita. Osim toga tijekom protekle ljetne sezone postojali su letovi prema Zadru, Dubrovniku i Puli. Germanwings se posebno orijentira na ponudu letova prema glavnim europskim poslovnim središtima, s obzirom da među tri osnovne ciljne skupine putnika (poslovni putnici, posjetitelji prijatelja i rodbine te osobe koje putuju radi odmora i zabave), poslovni putnici čine 42 posto od ukupnog broja Germanwingsovih putnika.